اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

بازگو کردن رشادت‌های دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: برای آشنایی بیشتر نسل امروز باید رشادت‌های دانش‌آموزان را در دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو کنیم.

بازگو کردن رشادت‌های دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در دومین نشست هماهنگی برگزاری یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز و شهید فهمیده اظهار داشت: بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزانی بودند که با گذشت از خانواده و کلاس درس در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن سلاح به نبرد با دشمن پرداختند.

وی ادامه داد: بازگو کردن اهداف و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایفی است که امروز به گردن مسئولان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا نسل امروز تشویق و ترغیب به حفظ آرمان‌ها و اهداف رزمندگان شوند.

رجبی با بیان اینکه امروز دشمنان در نظر دارند تا اهداف و آرمان‌های انقلاب را مورد هجمه قرار دهند افزود: پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا آنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

این مسئول با تأکید بر تروئیج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز اذعان داشت: نسل امروز باید با این فرهنگ آشنا شود و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول