اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

دفاع مقدس سرآغاز فصل پیشرفت‌های ملت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: دفاع مقدس سرآغاز فصل پیشرفت‌ها و افتخارات ملت ایران است.

دفاع مقدس سرآغاز فصل پیشرفت‌های ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین سجاد‌علی اینانلو عصر امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتدار و عزت نظام اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس به رخ بیگانگان و به ویژه دو ابر قدرت شرق و غرب کشیده شد، اظهار کرد: وقوع جنگ تحمیلی در کشور سبب شد که کشور وارد مرحله‌ای جدید از پیشرفت شده و در مسیر بالندگی روز افزون قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: کشور‌های غربی در ایام جنگ تحمیلی با تحریم‌های مختلف و به ویژه جلوگیری از فروش سلاح و تجهیزات ضروری به جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند تا کشور را از مسیر دفاع خارج کنند اما مشیت الهی بر پیروزی و فتح رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی تاکنون بار‌ها و بار‌ها مورد تهاجم‌ گوناگون کشور‌های بیگانه و قسم خورده قرار گرفته، تصریح کرد: مجاهدت ملی و انسجام گروهی تاکنون چنین اجازه‌ای را به ایادی کفر و نفاق در عالم نداده و ملت همچنان تا پای جان در راه آرمان‌ها مقاومت می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: موفقیت مردم و به ویژه جوانان ایران اسلامی در دستیابی به انواع پیشرفت‌ها و توسعه‌های پایدار سبب شده که آمریکا و هم‌پیمانانش به شدت از این همه افتخار و عزت جمهوری اسلامی خشمگین شده و درصدد انتقام برآیند که تحریم‌ها نیز نتیجه آن است.

اینانلو با اشاره به سخنان ارزشمند و پر معنای معمار کبیر جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس در افزایش و اثربخشی قوت قلب برای رزمندگان و بسیجیان عنوان کرد: پرچم اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در دستان پر قدرت و خیر و برکت ولایت فقیه قرار دارد و معظم‌له همواره با رهنمون‌ها و ارشاد حکیمانه و دلسوزانه خویش مسیر دست‌یابی به قله‌ها را به ملت و مسئولان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز جنگ نرم را به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: لازم است که در حوزه جنگ نرم با تدابیر ویژه و اتخاذ سیاست‌های اصولی وارد شده و زمینه را برای احیای مجدد قدرت فرهنگی و معنوی کشور مهیا کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مأموریت اصلی انقلاب اسلامی رساندن پیام حق و ظلم‌ستیزی به تمام ملت‌های مظلوم و دربند در سراسر کشور‌های جهان است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول