اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور شهری شهرداری منطقه 20 خبر داد

منطقه 20 رکورددار سرانه فضای سبز 22 منطقه شهر تهران

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور شهری شهرداری منطقه 20 گفت: منطقه 20 با داشتن 135 بوستان و سرانه 29 متر مربع فضای سبز برای هر یک از شهروندان منطقه رکورددار سرانه فضای سبز 22 منطقه شهر تهران است.

منطقه 20 رکورددار سرانه فضای سبز 22 منطقه شهر تهران

سعید شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران سهم حوزه امور شهری منطقه 20 را در فهرست پروژه‌های قابل افتتاح 15 طرح دانست و از بهره‌برداری پنج بوستان جدید و بازپیرایی بیش از 3 هزار و 500 متر فضای سبز در منطقه خبر داد و گفت: اکنون منطقه 20 با داشتن 135 بوستان و سرانه 29 متر مربع فضای سبز برای هر یک از شهروندان منطقه رکورددار سرانه فضای سبز 22 منطقه شهر تهران است.

گفتنی است رونمایی از مقبره شهدای گمنام منطقه نیز در دستور کار مدیران شهری قرار گرفته است.

معاون امور شهری هدف از زیباسازی و بهسازی مقبره شهدای گمنام منطقه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان و ایجاد فضای معنوی در نمای دیداری شهر برشمرد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت و بافت مذهبی منطقه و قداست نام 2 هزار و 700 شهید ری، نقاشی دیواری شهدا و نصب اسامی معصومین (ع) در قالب 17 نقاشی دیواری و نصب هشت دستگاه کتیبه اسامی ائمه در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفته است که به عنوان یک طرح اثرگذار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه کاشی‌کاری بدنه پل‌های سواره‌رو شهید آوینی و شهید صارمی گفت: منطقه 20 یکی از مبادی ورودی شهر تهران به‌شمار می‌رود و روزانه زائران، مسافران و گردشگران بسیاری از معابر این منطقه تردد دارند، بنابراین زیباسازی پل‌ها با معرفی تاریخی منطقه در هویت‌بخشی به منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول