اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان قمی صورت می‌گیرد

ساخت مسجد در مناطق محروم استان ایلام

خبرگزاری فارس: مسئول گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم از ساخت مسجد در مناطق محروم ایلام به دست دانشجویان بسیجی این دانشگاه خبر داد.

ساخت مسجد در مناطق محروم استان ایلام

محمدرضا یکه‌فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم در مناطق محروم استان ایلام اظهار داشت: گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم برای فعالیت‌های خود مناطق محروم شهرستان آبدانان استان ایلام را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: این منطقه بسیار محروم است و مشکلات بسیاری برای تأمین امکانات در این منطقه وجود دارد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم با اشاره به مشکلات فرهنگی این مناطق ابراز داشت: به همین خاطر یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که دانشجویان برای فعالیت‌های خود در این اردو انتخاب کرده‌اند، عرصه فرهنگی است.

وی با اشاره به اشتیاق و استقبال اهالی این مناطق از فعالیت گروه‌های جهادی اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی از شهریور امسال در این منطقه آغاز شده و با همکاری روستائیان و مردم پیگیری ‌می‌شود.

یکه‌فلاح گفت: در این اردوی متمرکز که از چهارم تا بیستم شهریور ماه و با حضور 70 دانشجوی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، بخشی از طرح‌های فرهنگی و عمرانی برای این منطقه آغاز شد که پیگیری این طرح‌ها در طول سال ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم در این اردو افزود: با حضور مبلغ جهادی در این اردو برخی از فعالیت‌های فرهنگی پیگیری شده و جلسات آموزش احکام و نماز برای روستائیان برگزار شد. 

مسئول گروه جهادی دانشگاه صنعتی قم با اشاره به برگزاری کلاس کمک‌های اولیه برای اهالی این مناطق خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تقویت بنیه درسی نوجوانان از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

یکه‌فلاح ابراز داشت: حضور دانشجویان در مناطق محروم برای مردم این مناطق جذابیت‌های بسیاری دارد و تأثیر خوبی بر فضای این مناطق می‌گذارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول