اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین:

فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری ورامین قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت چشمگیر شهرستان ورامین هستیم که جا دارد از زحمات مسئولان و مدیران شهری ورامین قدردانی و تشکر کنیم.

فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری ورامین قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش توسط شورای اسلامی شهر ورامین، با اهدای هدیه و لوح یادبود از فعالیت‌های شهردار و معاونان شهرداری ورامین تجلیل شد.

در این مراسم که به میزبانی شورای اسلامی شهر و با حضور اعضا برگزار شد، محمدحسن فرجی با استناد به آیات الهی و روایات و احادیث اسلامی و ائمه معصومین (ع)، طی سخنانی گفت: خدمت به مردم از ثواب اخروی و معنوی ویژه‌ای برخوردار است و افتخار می‌کنیم که از خدمت‌گزاران مردم در مجموعه شورای اسلامی شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین افزود: مجموعه شهرداری ورامین در پنج ساله گذشته و در دوره سوم شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی و اقدامات شایسته و مؤثر، تاکنون خدمات مثبت و ارزنده‌ای را در قالب احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ فرهنگی، عمرانی و خدماتی به مردم شهیدپرور ورامین ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: حضور شخص استاندار و مسئولان ارشد شهرستان در مراسم‌های افتتاحیه گذشته پروژه‌های شهرداری و همچنین پیام تلفنی و تقدیر سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور عالی و دستیار ارشد رئیس جمهور به استاندار تهران در افتتاحیه اخیر، نشان از اهمیت این اقدامات و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم پس از سخنرانی حجت‌الاسلام سید احمد حسینی رئیس شورای اسلامی شهرستان و سید رضا احمدی نایب رئیس، حسین خلیلی، بهزاد حسینی، جعفر اردستانی و بیژن خانی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین، با اهدای هدیه و لوح یادبود از فعالیت‌ها، پیگیری‌ها و خدمات رضا کارخانه شهردار و عزت‌الله چراغی معاون شهرسازی و معماری، سید ابوالفضل قاسمی معاون خدمات شهری، محمد راشدی معاون فرهنگی و اجتماعی، علی آقابابایی معاون اداری و مالی و صادق عباسی معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول