اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

تولید فیلم‌های مشاهیر مازندران در جشنواره وارش پیگیری شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: تولید فیلم‌هایی از زندگی مشاهیر مازندران در جشنواره وارش پیگیری شود.

تولید فیلم‌های مشاهیر مازندران در جشنواره وارش پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در نشست مشترک عوامل اجرایی جشنواره وارش با استاندار مازندران با اشاره به اینکه تعادل تبلیغی در مسیر کاری این جشنواره باید رعایت شود، بیان داشت: جشنواره وارش که دو سالانه در مازندران برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌های بسیار موفق کشور است که تاکنون اثرات بسیار مطلوبی در سطح جامعه داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به اینکه عصر کنونی عصر تهاجمات فرهنگی دشمن است، بیان داشت: جشنواره وارش باید بسیار هنرمندانه با تولید آثاری  فاخر با مضامین دینی و فرهنگی پاسخ مناسبی به تهاجمات دشمن داشته باشد.

ابراهیمی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه بابل تصریح کرد: هفتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش با مشارکت همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی مازندران و شهرستان بابل به شکل مطلوبی در آستانه برگزاری قرار گرفته و به واقع اتحاد و همدلی مسئولان در این جشنواره به وضوح دیده می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: ارسال 766 فیلم از 485 فیلمساز کشور بیانگر اعتماد و توجه هنرمندان کشور به جشنواره وارش است بنابراین این جشنواره باید با زمینه‌سازی بستر فعالیت‌های بیشتر فرهنگی را برای هنرمندان فراهم کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول