اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر:

پیشرفت فوتبال نیازمند حمایت همه جانبه است

خبرگزاری فارس: هافبک با تجربه تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: پیشرفت فوتبال نیازمند حمایت همه جانبه است.

پیشرفت فوتبال نیازمند حمایت همه جانبه است

علیرضا محمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در تمام ورزش‌های دنیا فوتبال از اعتبار و جایگاه بسیار بالاتری نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی برخوردار است که تاثیرات آن در جوامع امروز به مراتب بیش از یک مسابقه ورزشی است.

وی تصریح کرد: تاثیری که موفقیت تیم‌های فوتبال در جوامع مختلف بر جای می‌گذارند و همچنین اشتیاق و علاقه بسیار زیاد مردم به این رشته ورزشی موجب شده که رقابت‌های فوتبال نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

هافبک با تجربه نماینده استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با اشاره به در پیش بودن دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل گفت: تا این لحظه تیم ملی ایران نتوانسته توانایی‌ها و ظرفیت بالای خود را به رخ حریفان بکشاند.

* نتیجه بازی با لبنان را باید فراموش کنیم

محمد تاکید کرد: این در حالی است که سطح فوتبال ما به مراتب بالاتر از بسیاری از تیم‌های آسیایی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس است و اگر تاکنون نتایج لازم را کسب نکرده‌ایم،‌ نباید نا امید شویم.

وی با بیان اینکه باید نتیجه دیدار با لبنان را فراموش کنیم،‌ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین بازی تیم ملی برابر کره جنوبی است که باید هفته آینده مقابل این تیم قدرتمند حضور یابیم.

هافبک تیم فوتبال گهر زاگرس افزود: نتیجه این بازی برای فوتبال ایران و راهیابی به جام جهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه مردم و مسئولان و هر کسی که علاقه‌مند به نام ایران است باید برای رسیدن به این موفقیت تیم ملی را حمایت کند.

محمد با اشاره به شرایط سخت فوتبال ایران گفت: در حال حاضر وقت انتقاد کردن نیست و باید شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان تیم ملی به عنوان سربازان ایران در برابر کره جنوبی و به طور کلی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با روحیه بالا در مسابقات حضور یابند.

وی در پایان متذکر شد: وقت برای انتقاد کردن زیاد است، لذا تقاضای من از همه مردم و به ویژه رسانه‌ها این است که انتقادهای غیر ضروری را کنار گذاشته و برای وحدت و همدلی و حمایت از تیم ملی تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول