اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران

استقلال قائمشهر در شهرآورد مازندران صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران استقلال قائمشهر با برتری پرگل در شهرآورد مازندران صدرنشین باقی ماند.

استقلال قائمشهر در شهرآورد مازندران صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم استقلال لموک قائمشهر با برتری پرگل در شهرآورد قائمشهر صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران جدول باقی ماند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران شامگاه شنبه با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که 21 بار توپ وارد دروازه حریفان شد.

در یکی از بازی‌ها تیم استقلال لموک قائمشهر با پیروزی پرگل 5 بر یک مقابل سپاهان در شهرآورد قائمشهر 43 امتیازی شد و همچون هفته‌های گذشته در صدر جدول باقی ماند.

دیگر تیم مدعی شهدای ساری نیز موفق شد میزبان خود شهروند سورک را 2 بر یک شکست دهد و با 41 امتیاز همچنان پس از تیم استقلال لموک قائمشهر در رده دوم جدول قرار دارد.

در دیگر مسابقات تیم شهدای لاویچ چمستان 4 بر 2 میزبان خود طپش قائمشهر را شکست داد و تلاش دو تیم شهدای بابلسر و شهید کریمی جویبار در جویبار یک بر یک مساوی تمام شد.

همچنین تیم دریای بابل موفق شد مهمان همنام خود دریای زاغمرز را با دو گل شکست دهد و در دیگر بازی نیز پیام شهدای سلمانشهر دو بر صفر مغلوب میزبان خود وحدت فریدونکنار شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در این هفته تیم بازرگان چالوس با قرعه استراحت روبه‌رو بود.

به گزارش فارس، تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران تیم استقلال لموک قائمشهر با 43 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری با 41 امتیاز دوم و تیم‌های شهروند سورک و وحدت فریدونکنار با 34 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

هفته بیست و دوم این مسابقات روز جمعه 28 مهر با انجام شش بازی همزمان دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول