اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت بلاعوض و رایگان در اختیار روستائیان زلزله‌زده قرار می‌گیرد

اماکن پیش‌ساخته 12 متری برای اسکان موقت روستائیان زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اماکن پیش‌ساخته 12 متری برای اسکان موقت روستائیان و اماکن دامی 24 متری برای احشام روستائیان در نظر گرفته شده که به صورت بلاعوض و رایگان در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

اماکن پیش‌ساخته 12 متری برای اسکان موقت روستائیان زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علیرضا تابش بعدازظهر امروز در ستاد بازسازی شهرستان اهر از بسیج تمام امکانات، تجهیزات، ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان‌های کشور برای تسریع در عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد.

وی افزود: تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای تسریع در ساخت و ساز اماکن مسکونی و دامی فراهم شده است که در روند بازسازی تسریع شود.

تابش گفت: به تعداد مورد نیاز مناطق زلزله‌زده و برای ساکنان دائمی این مناطق ساندویج پانل‌های 12 متری آماده شده و برای اماکن دامی نیز اماکن پیش‌ساخته بالغ بر 12 هزار واحد در حال نصب در روستاها توسط اکیپ‌های سپاه و بنیاد مسکن است و مابقی نیز در حال حمل به روستاها است.

تابش گفت: اماکن پیش‌ساخته 12 متری برای اسکان موقت روستائیان و اماکن دامی 24 متری برای احشام روستائیان در نظر گرفته شده که به صورت بلاعوض و رایگان در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

وی گفت: به صورت هفتگی تمام ستادهای معین بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده در مرکز استان روزهای پنج‌شنبه جلسه هماهنگی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی داریم و تمام مسائل و مشکلات و برنامه‌ها و راهکارهای لازم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

تابش تأکید کرد: بنیاد مسکن در راستای تأکیدات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را معطوف به امر بازسازی مناطق زلزله‌زده کرده و تا پایان کار در کنار مردم مناطق زلزله‌زده خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول