اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه عمومی رابر:

پرونده آدم‌ربائی رابر منتج به صدور حکم شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر گفت: پرونده تجاوز به عنف و آدم‌ربائی به عنوان یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حوزه قضائی رابر در 6 ماهه نخست سال جاری منتج به صدور حکم شد.

پرونده آدم‌ربائی رابر منتج به صدور حکم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمدرضا اکبری‌زاده اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری در دادگاه عمومی رابر 716 پرونده ثبت و برای 672 پرونده نیز رأی صادر شده است.

اکبری‌زاده گفت: حسب اطلاعات استخراج شده از سیستم مدیریت پرونده در سال 91 ایراد ضرب و جرح عمد، تصرف عدوانی و توهین بیشترین آمار پرونده‌های حوزه قضائی رابـر را تشکیل داده و شرایط فرهنگی، اجتماعی و جغرافیائی از عوامل تشکیل پرونده‌های یاد شده است.

این مقام قضائی از پرونده تجاوز به عنف و آدم‌ربائی به عنوان یکی از مهم‌ترین پرونده‌های این حوزه در شش ماهه نخست سال جاری یاد کرد.

وی بیان داشت: متهم این پرونده پس از تبرئه در دادگاه کیفری استان کرمان به لحاظ جرم آدم‌ربائی، ارش‌البکاره محاکمه و به 15 سال حبس و پرداخت 313 عدد سکه تمام بهارآزادی به عنوان مهرالمثل در حق مجنی‌علیها محکوم شد.

اکبری‌زاده حضور در دبیرستان‌های شهرستان به منظور آشنا کردن دانش‌آموزان با مسائل حقوقی و عواقب برخی از رفتارهای مخاصمه‌آمیز را از جمله برنامه حوزه قضایی رابر در مورد پیشگیری از وقوع جرم دانست.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر عنوان کرد: اینگونه برنامه‌ها تأثیرات زیادی در راستای پیشگیری از وقوع جرم دارد و تکرار آن در آینده نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول