اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

صدور مجوز اجرای موسیقی سنتی و ایرانی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: صدور مجوز اجرای موسیقی سنتی و ایرانی افزایش یابد.

صدور مجوز اجرای موسیقی سنتی و ایرانی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در دومین همایش نقش دختران، زنان و خانواده در جنگ نرم که به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران با هماهنگی ارشاد اسلامی شهرستان ساری و کمیته امور بانوان فرمانداری برگزار شد، میدان مبارزه در جنگ نرم را حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست.

وی با بیان اینکه تهدید جنگ نرم محصول پردازش ذهنی نخبگان است، اظهار داشت: جنگ نرم دشمن در هیچ شرایطی قابل اندازه‌گیری نیست.

ابراهیمی القا و اغنا را از روش‌های جنگ نرم از سوی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به صورت حساب شده و با شگردهای مختلف به جنگ روانی با مخاطبان خود می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم حوزه امنیتی کشور مورد حمله دشمن قرار می‌گیرد، گفت: دشمن در جنگ نرم هنجارهای اجتماعی را مورد هدف قرار می‌دهد.

معاون استاندار مازندران مرجع امنیت و تهدیدات نرم را محیط‌های داخلی عنوان کرد و یادآور شد: جنگ نرم با هویت‌ها سروکار دارد و شاهد عکس العمل از مرجع رسمی و قانونی نیستیم.

وی به اهداف جنگ نرم پرداخت و گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال استراتژی همچون تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه، استحاله سیاسی نظام، اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولان، ترویج ناامیدی و بی‌تفاوت کردن نسل جوان و تبلیغات سیاه با هدف جوسازی و تبلیغات واهی در کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن با سیاه‌نمایی قصد بی‌هویت جلوه دادن نظام اسلامی را دارد، بیان داشت: دشمن می‌خواهد ما را در عرصه بین‌المللی منزوی کند.

وی ادامه داد: دشمن با اختلاف‌افکنی در داخل کشور قصد تخریب در ارکان نظام را دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه‌ای پویا نیاز است اختلاف سلیقه در کشور وجود داشته باشد، تصریح کرد: اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به تخریب ارکان نظام و دیگر قوا شود.

وی ابزارهای جنگ نرم دشمن را شامل در اختیارگرفتن رسانه‌های متعدد، انتشار اخبار جعلی، استفاده از هنرهای مختلف، سازمان‌های مردم نهاد، نیروی انسانی، برچسب زدن، انتقال، استفاده از حربه تصدیق، شایعه، دروغ، جاذبه‌های جنسی و ترور شخصیت عنوان کرد و گفت: برای مقابله با جنگ نرم، دامنه و شمول فعالیت‌های فرهنگی گسترش یابد.

ابراهیمی افزایش محصولات فرهنگی را راه دیگر مقابله با تهاجم نرم دشمن دانست و گفت: مجوز اجرای موسیقی سنتی و ایرانی، بها دادن به فعالیت‌های شرعی، قانونی و ضابطه‌مند از مواردی است که می‌توان برای جوانان در جامعه اسلامی مهیا کرد.

این مسئول با بیان اینکه در جامعه کنونی خانواد‌ه‌ها برای کارکرد تربیتی فرزندان وقت کمی صرف می‌کنند، اظهار داشت: از قدرت دیپلماسی عمومی برای آگاه‌سازی نسل جوان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای عملیات روانی دشمن نباید منفعلانه عمل شود.

ابراهیمی متذکر شد: تلاش کنیم تا نظام جمهوری اسلامی را آنچه که نظر امام و رهبری است به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول