اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهر خبر داد

صدور پروانه رایگان ساختمان به زلزله‌زدگان اهر

خبرگزاری فارس: شهردار اهر از صدور پروانه رایگان ساختمان به اماکن خسارت‌دیده از زلزله در این شهر خبر داد.

صدور پروانه رایگان ساختمان به زلزله‌زدگان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدعلی مولاخواه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای تسهیل در امر ساخت و ساز در حوزه شهری اهر با مصوبه هیئت وزیران پروانه رایگان ساخت‌وساز به اماکن آسیب‌دیده از زلزله که آسیب اساسی دیده‌اند صادر می‌شود.

وی افزود: این پروانه توسط شهرداری در کمترین زمان ممکن معادل متراژ تخریب شده به صورت رایگان صادر می‌شود.

مولاخواه همچنین گفت: برای ملک‌هایی که دارای قولنامه بوده و اسناد آنها مورد تأیید شهرداری است، نیز پروانه رایگان صادر می‌شود تا از تسهیلات اعطایی که توسط دولت پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند.

وی به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از خطرات احتمالی جانی برای همشهریان بیش از 70 گذر که بر اثر زلزله تخریب شده بودند رفع خطر و پاکسازی شده است.

مولاخواه به خدمات ارائه شده در پارک‌ها نیز اشاره کرد و افزود: با نظر ستاد مدیریت بحران شهرستان به خصوص فرمانداری اهر با مناسب‌سازی پارک‌های عمومی شیخ شهاب‌الدین، دکتر قاسم، آل‌محمد و ورودی میدان دفاع مقدس، چای کنار، انصار و سایر پارک‌های محلات امکانات عمومی از جمله تأمین آب، جمع‌آوری روزانه زباله، نصب سرویس‌های بهداشتی سیار در نقاط پر تجمع و پاکسازی معابر عمومی و سمپاشی محوطه چادرها با همکاری بهداشت انجام شده و هر گونه مواردی که به نحوی در حوزه فعالیت شهرداری بوده تلاش شده برای رفاه عمومی شهروندان قدم‌های مناسب برداشته شود.

شهردار اهر گفت: با 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این نهاد و تشکیل سه اکیپ، امدادرسانی در کار آواربرداری 12 روستا در روزهای اول تا چهارم انجام شده است. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول