اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد منوجان:

ادعای دروغین استکبار برای جهانیان اثبات شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: اکنون ادعاهای دروغین و شعار تکراری و پوچ دفاع از حقوق بشر آمریکایی‌ها برای همه کشورها به اثبات رسیده است.

ادعای دروغین استکبار برای جهانیان اثبات شده است

حسن کوه‌پیما امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان در زمینه انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حیات رو به تزلزل خود و در راستای تحقیر مقدسات اسلامی دست به اهانت به احساسات دینی مسلمانان می‌زنند.

وی افزود: این در حالی است که همه حکومت‌های اسلامی با الهام از نهضت امام خمینی (ره) توسعه بیداری اسلامی را در همه ملل در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کوه‌پیما تصریح کرد: اکنون ادعاهای دروغین و شعار تکراری و پوچ دفاع از حقوق بشر آمریکایی‌ها برای همه کشورها به اثبات رسیده است.

وی ابراز داشت: پشت صحنه این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی قرار دارد که به خیال باطل خود، می‌توانند مقدسات اسلامی را از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی مسلمانان را خاموش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: امروز دشمنان اسلام باید بدانند که با ساخت فیلم‌‌های موهن در راستای جریحه‌دار کردن روح مسلمانان به ویژه شیعیان جهان نمی‌توانند در آنان ذره‌ای شک و تردید ایجاد کنند.

کوه‌پیما عنوان کرد: هر بار مسلمانان خروشان‌تر از قبل بر شیاطین می‌تازند و همواره در پایبندی به ارزش‌های اسلامی و دفاع از آن‌ها محکم و استوار هستند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول