اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان مبارکه:

قدرت استکبار جهانی دیگر کارساز نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شاهد آن هستیم که دیگر قدرت استکبار جهانی کار ساز نیست و مردم سایر ملت‌ها خودشان سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

قدرت استکبار جهانی دیگر کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمد جواد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خبرهایی که از انتخابات اخیر به گوش می‌رسد حاکی از این است که سیاست‌های کشورهای دیگر همچون آمریکا دیگر کارساز نیست و در انتخابات اخیر در کشور های دیگر مشاهده کردیم که مخالفین آمریکا انتخاب شدند و مشت محکمی را بر دهان آمریکا زدند.

وی افزود: کشورهایی همچون آمریکا فکر می‌کنند می‌تواند برای سایر کشورها تکلیف کنند،  اما با کار اخیر خود مبنی بر خارج کردن گروه منافقین از لیست تروریستی، تنها باعث نفرت مردم به خصوص مردم ایران از این کشور شدند.

محمدی گفت: گروه منافقین یکی از جمله گروههایی بودند که خود را به کشوری همچون آمریکا فروختند، اما امروزه شاهد شکست‌های پی در پی دیپلماسی آمریکا در تمام زمینه‌ها هستیم و آنها سعی دارند به خیال خود عرصه را بر ملت ایران تنگ کنند،  اما با روحیه ای که از ملت سراغ دارم در این جنگ بزرگ اقتصادی مثل سایر جنگ‌ها، ایران پیروز می‌شود.

وی در خصوص سفر مقام معظم رهبری به سایر استان‌ها گفت: یکی از حرکت‌های خوب ایشان سفر به مناطق محروم، زلزله‌زده و ملاقات از نزدیک مردم و اقشار مختلف در جامعه است که یک نوع پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت است.

وی در پایان افزود: جوانان ما توانسته‌اند بعد از انقلاب خود را باور کنند و نیز روز به روز شاهد رشد و شکوفایی ملت ایران هستیم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول