اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

توسعه ورزش در لردگان نیازمند اعتبارات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: تقویت بخش ورزش این شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات است.

توسعه ورزش در لردگان نیازمند اعتبارات است

علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته جوان و تربیت بدنی انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌ها و تصمیمات جدی و مهم در ارتباط با رسیدگی به امور جوانان اتخاذ کنند.

وی جوانان را چشم امید جامعه برشمرد و گفت: رسیدگی به امور جوانان همواره از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که تأکید بسیار بر برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان دارند.

زاهدی عدم برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان را از جمله دلایل وجود برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان دانست و افزود: به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب، جوانان این شهرستان درگیر مسائلی از جمله قلیان شده‌اند که باید با برنامه‌ریزی مناسب باید مانع فعالیت اینگونه واحدهای صنفی در این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان لردگان از پلمپ واحدهای صنفی ارائه‌دهنده اینگونه خدمات به جوانان این شهرستان خبر داد و گفت: مدیریت این شهرستان همواره تلاش دارد تا زمینه رشد و فعالیت مناسب را برای جوانان این شهرستان فراهم سازد.

وی گسترش فضاهای ورزشی در این شهرستان را از جمله راهکارهای مناسب در راستای ایجاد بستر مناسب فعالیت جوانان این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزش این شهرستان جای کار بسیاری دارد که همت و تعامل مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

زاهدی تقویت بخش ورزش این شهرستان را نیازمند تخصیص اعتبارات دانست و گفت: مدیریت ورزش این استان باید در تقسیم اعتبارات شهرستانی حق این شهرستان را نیز در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لردگان با دارا بودن 200 هزار نفر جمعیت و 360 روستا تمامی شاخص‌های لازم را برای تخصیص اعتبارات داراست.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول