اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد

کمک 539 میلیونی اصفهانی‌ها به جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از کمک 539 میلیون تومانی اصفهانی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

کمک 539 میلیونی اصفهانی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مهدی مجلس‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم اصفهان به جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در 2 هزار و 600 پایگاه در سراسر استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: امسال 2 هزار و 600 پایگاه در اصفهان دایر شد، که 500 پایگاه اصلی بوده که از این تعداد 100 پایگاه در شهر اصفهان، 300 پایگاه در شهرستان‌ها و نیز 100 پایگاه توسط بسیج مستقر بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در تمامی مدارس نیز برگزار شد، تصریح کرد: میزان جمع‌آوری کمک‌های نقدی در مدارس اصفهان امسال قابل توجه بود.

وی ادامه داد: امسال اصفهانی‌ها 500 میلیون و 39 هزار تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند که 139 میلیون آن از پایگاه‌های مدارس جمع‌آوری شده است.

مجلس‌آرا افزود: 377 میلیون تومان نیز از طریق پایگاه‌های مستقر شده کمیته امداد در سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی اضافه کرد: 14.5 میلیون تومان از این کمک‌ها از طریق پایگاه‌های مستقر در مساجد و 3 میلیون 600 هزار تومان آن از طریق پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همچنین از جمع‌آوری کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌ها برای کودکان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: 20 میلیون و 200 هزار تومان مردم اصفهان در جشن نیکوکاری به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول