اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

ایران به زودی از گردنه‌های خطرناک خواهد گذشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: ملت ایران با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری به زودی از گردنه‌های پر پیچ و خم و خطرناک امروزی هم به سلامت خواهد گذشت.

ایران به زودی از گردنه‌های خطرناک خواهد گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) را به همه دوستداران اهل بیت (ع) و شما مؤمنان و نمازگزاران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: دشمن از ماه‌ها قبل تلاش کرده تا سفر مقام معظم رهبری را به استان خراسان‌شمالی کم‌رنگ جلوه دهد و با سانسور فرمایشات و سخنرانی‌های ایشان می‌خواهد جلوی تأثیرپذیری بیانات شیوای رهبری در سطح جهانی را بگیرد.

امام جمعه چابهار با اشاره به خبرسازی‌های اخیر دشمنان در برجسته کردن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، تلاش می‌کند تا افکار عمومی جهان را از سخنان رهبر معظم انقلاب که در حل مشکلات جهانی بسیار مؤثر است منحرف کند و در این بین مسئله بالا رفتن دلار در ایران را مطرح می‌کند تا بتواند از روشنگری‌های رهبری در ایران و جهان بکاهد غافل از اینکه ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند تبلیغات سوء دشمنان آن را از مسیر انقلاب و رهبری دور کند.

موسوی به اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: طبق فرمایش رهبری که ملت ایران در طول 33 سال توانست از گردنه‌های پر پیچ و خم تحریم‌ها بگذرد امروز نیز با اقتدار کامل از این گردنه‌ها به سلامت عبور خواهد کرد و دشمنان را در این راه ناکام خواهد گذاشت.

وی به تبلیغات و سانسورهای دشمن در خصوص فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در همان زمان نیز دشمنان با انواع ترفندها و حیله‌گری‌ها می‌خواست جلوی انعکاس سخنان امام راحل را بگیرد تا مردم جهان، روشنگری‌های آن امام بزرگوار را نشنوند در حالی که موج سخنان و فرمایشات ایشان جهان را فرا گرفت و امروز نیز مجدداً آن برنامه‌ها و سانسورها را در مورد رهبر معظم انقلاب پیاده می‌کند.

خطیب جمعه چابهار به استقبال بی‌نظیر مردم استان خراسان‌شمالی اشاره کرد و اذعان داشت: استقبال گسترده و چشمگیر مردم این استان در واقع به نمایندگی از 72 میلیون نفر جمعیت ایران بود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول