اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

اطاعت از ‌رهبری پیروزی به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: صبر در مشکلات و اطاعت از امر رهبری پیروزی حتمی را به دنبال دارد.

اطاعت از ‌رهبری پیروزی به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام‌ عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار داشت: ارزش سفر‌های رهبری بسیار والاست و ایشان در موقعیت‌های حساس و شرایطی به سفر می‌روند که ارمغان‌های بسیاری را در آن خطه و دیگر شهرها به همراه دارد.

وی بیان داشت: این سفرهای استان موجب استحکام ایمان، تقوا و توجه بیشتر مردم مسلمان ایران به اصل ولایت‌فقیه می‌شود.

رمضانی‌پور با انتقاد از پدیده بدحجابی در جامعه و تأکید بر کنترل آن ابراز داشت: رؤسای دانشگاه‌ها باید با دانشجویان بد‌حجاب برخورد قاطع داشته باشند و هر زمان لازم باشد آن‌ها را از دانشگاه اخراج و یا تحصیل آن‌ها را به حالت تعلیق در ‌آورند.

این مسئول عنوان کرد: نیروی انتظامی نیز باید با نیروهای ارشادی مردمی و برخورد با بدحجابی‌ها زمینه ‌جامعه سالم را فراهم کند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر ‌نشان کرد: با توجه به توصیه پیامبر اکرم (ص) ازدواج در سن پایین و حضور فرزند می‌تواند از نشر فساد در جامعه جلوگیری کند، لذا باید زمینه ازدواج جوانان خود را فراهم کنیم تا دنبال فحشا و فساد نروند.

وی عبور از بحران‌های کنونی را‌ با صبر و حوصله و پیروی از فرمان‌های رهبری ممکن ‌دانست و گفت: صبر و استقامت پیروزی حتمی را به دنبال دارد.

رمضانی‌پور با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) ابراز داشت:‌ به فرموده امام جواد (ع) حضور افراد غیر متخصص در کارها موجب ضرر و زیان بیشتری می‌شود. 

این مسئول افزود: اطاعت از خداوند، پیامبر (ص) و ائمه ‌اطهار (ع) واجب است به ویژه‌ افرادی که مسئول هستند باید اطاعت از خدا و رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند با تقوا بوده و به فکر منافع مردم باشند.

وی اذعان داشت: رهبری و ولایت امر مهمی است و در بسیاری از آیات قرآن به آن تأکید شده و رهبری باید در مقام و مرتبت مانند پیامبر (ص) و ائمه (ع) باشد و امروز ما این وجود نازنین را داریم و باید قدر ایشان را بدانیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول