اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای مشترک

امام جمعه و فرماندار اسفراین مردم را به استقبال از رهبری فراخواندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار اسفراین در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان بیانیه مشترکی صادر کردند.

امام جمعه و فرماندار اسفراین مردم را به استقبال از رهبری فراخواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه حجت‌الاسلام قدیر محمدیان و محمد محمدزاده آمده است: خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که ما را از نعمت بی بدیل ولایت بهره‌مند ساخته است، ولایتی که نشات گرفته از حاکمیت مطلق الهی و در پرتو لطف بی مثالش به انسان‌های برگزیده عطا کرده تا امت از نعمت هدایت و حاکمیت الهی بهره‌مند شوند.

این بیانیه می‌افزاید: بسی جای شکر به پیشگاه الهی دارد که زندگی ما را در برهه‌ای از زمان قرار داده است که نظامی مبتنی بر اصول و ارزش‌های الهی و اسلامی در آن حاکم است و زعامت آن به عهده فقیهی اندیشمند و توانا است.

این بیانیه تصریح می‌کند: نظامی که در پرتو الطاف الهی، توسل به ائمه(ع) و عنایت حضرت ولیعصر(عج) در سایه تلاش، مجاهدت و ایثار ملت ایران به رهبری بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و  توسط فرزند خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای استمرار پیدا کرده و با رهبری‌های حکیمانه ایشان، همواره از حوادث و چالش‌های داخلی و خارجی از هر گزند و آسیبی نجات داده است.

این بیانیه ادامه داده است: این در حالی است که استکبار جهانی در طول حیات این نظام الهی و منحصر به فرد، جهت جدا کردن امت از ولایت و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ولایی، از هیچ توطئه و دسیسه‌ای فرو گذار نکرده و با حربه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ... جامعه اسلامی را مورد هجمه همه جانبه خود قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: حال که این توفیق الهی نصیب مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان دارالقرآن اسفراین شده و قرار است ما میزبان عزیزی وارسته و الهی باشیم؛ بر خود می‌بالیم و با بذل عشق و محبت خالصانه خود سر از پا نشناخته و بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک این مرجع عالی مقام شیعیان هستیم تا به یمن ورود پر خیر و پر برکتشان و با  انفاس مسیحایی خود، روح عشق و ایمان به ساحت قدسی الهی را شعله‌ورتر ساخته و موجبات عزت و سعادت دنیا و آخرت ما را فراهم سازد.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: باشد که حضور چشمگیر و بی نظیر شما امت همیشه در صحنه منجر به خلق حماسه‌ای بی‌نظیر و خاطره انگیز برای مقام عظمای ولایت و امت اسلامی گردد و در تاریخ همچون برگ زرینی تلألو و درخشندگی کند.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی شنبه هفته آینده مصادف با 22 مهر در اسفراین حضور و با اقشار مختلف مردم دیدار می‌کنند.

اسفراین در جنوب خراسان‌شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول