اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌شمالی:

مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری همبستگی ملی را نمایش دادند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: مردم این استان به خوبی مؤلفه همبستگی ملی را در استقبال از رهبری به نمایش گذاشتند.

مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری همبستگی ملی را نمایش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌شمالی رضا جلالی اظهار کرد: پیام استقبال از رهبری نه تنها یک پیام منطقه‌ای و ملی داشت بلکه پیامی فراملی برای کشورهای دیگر دنیا بود که مردم همواره و در هر شرایطی پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

وی افزود: مردم قناعت‌پیشه این سرزمین که هفت قومیت را در خود جای داده، به صورت وصف‌ناپذیر و با شور و اشتیاقی خاص از رهبر معظم انقلاب استقبال کردند.

جلالی گفت: حضور اقوام مختلف در کنار هم با هر رنگ و لباس، جلوه‌های زیبایی از عشق،‌ دلدادگی و صمیمیت را در فضای این استان به نمایش گذاشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری خراسان‌شمالی با اشاره به مشکلاتی که امروز مردم با آن مواجه هستند و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود با ادبیاتی زیبا به آن، اشاره داشتند، افزود: مردم لایق خدمتگزاری صادق هستند و مسئولان باید برای خدمت بیشتر آماده باشند و هرچه مشکلات در بین مردم بیشتر باشد، خدمت نیز به این مردم باید دوچندان شود.

وی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال جاری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و یادآوری آن، نشان داد که معظم‌له به درستی به فکر مشکلات جامعه به ویژه جوانان در زمینه بیکاری هستند و توجه به این شعار، ضمن اشتغال‌زایی، کارآمدی و سیاست‌گذاری نظام را ارتقاء خواهد بخشید.

جلالی در خصوص پیام سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران، با توجه به تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، در برابر قدرت‌های بزرگ، ایستادگی می‌کند و حاضر است برای به دست آوردن استقلال سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی، ریاضت بکشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که با ادبیاتی خاص و زیبا بیان شد، همه دست به دست هم دهیم تا از بن بست موجود، خارج شویم.

وی گفت: با این همت و پیام فراملی مردم این استان، موضوع دسترسی به استقلالی که مردم می‌خواهند و پشتیبانی از این نظام و انقلاب و ولایت فقیه، روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول