اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

محلات اردبیل به زمین چمن مصنوعی تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تجهیز محلات مرکز استان به زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال خبر داد.

محلات اردبیل به زمین چمن مصنوعی تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری اظهار داشت: در تحقق این مهم اولین زمین چمن مصنوعی شهرداری در میدان توحید اردبیل طی آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود.

وی توسعه ورزش در محلات و ایجاد شادی و نشاط در جامعه را از اهداف این طرح عنوان کرد و یادآور شد: تا پایان سال جاری این زمین‌ها در بیشتر محلات اردبیل به ویژه محلات حاشیه شهر راه‌اندازی و ایجاد خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به ایجاد زمین‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و... در پارک‌هایی که زمین مناسب دارند، خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل به توسعه ورزش محلات اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و امسال اعتبارات عمده‌ای را برای تحقق اهداف شورا و شهرداری در این زمینه هزینه کرده است.

بدری اجرا و توسعه ورزش‌های همگانی در حاشیه شهرها و محلات را از دیگر برنامه‌های شهرداری برشمرد و گفت: در حال حاضر در تمام محلات اردبیل زمین‌های ورزشی ایجاد شده و البته ایجاد زمین چمن مصنوعی برای توسعه فوتبال در بین نوجوانان اردبیل را در دستور کار قرار داریم.

این مسئول همچنین با اشاره به برنامه فرهنگی و ورزشی این نهاد خدماتی در اردبیل بیان داشت: شهرداری اردبیل هم اکنون در رشته‌های متعدد از جمله فوتبال و کشتی مطرح بوده و تنها تیم کشوری استان تیم فوتبال شهرداری است که هم اکنون در دسته دوم کشور بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل حضور تیم شهرداری در لیگ اول کشور را نیازمند حمایت مالی مسئولان به ویژه سازمان جوانان و ورزش استان دانست و اظهار داشت: مهمترین مشکل این باشگاه بحث مالی است چرا که تامین مالی این تیم از توان شهرداری اردبیل خارج است و باید مسئولان و مردم از این تیم حمایت گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول