اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س):

در راه ولایت از ملامت‌ها نهراسید/ مراجع تکیه‌گاه بزرگی هستند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با حضور خدمت مراجع از رهنمودهای آنها بهره‌مند شوند زیرا مراجع تکیه‌گاهی بزرگ هستند.

در راه ولایت از ملامت‌ها نهراسید/ مراجع تکیه‌گاه بزرگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار کرد: ماه ذی‌القعده متعلق به حضرت معصومه(س) است و بر اساس این روایت هر کس حضرت معصومه(س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سلسله سلام‌هایی که از آدم تا خاتم به این بانوی بزرگوار رسیده نشان می‌دهد حضرت معصومه(س) به شجره‌ای والا متصل است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه شما در مسندی مهم از نظام قدم گذاشتید گفت: کار شما مقدس بوده و با پیمان‌ها و فراکسیون‌ها می‌توانید کارهای جمعی به نفع نظام انجام دهید.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه همه نمایندگان در مجلس از حق قانونی برخوردار هستند ولی زمانی که با یکدیگر متحد شوند کارهای فراوانی می‌توانند انجام دهند.

سعیدی ادامه داد: چشم مردم از طریق آراء متوجه شماست بنابراین زمانی که در موضع اصولی و ولایی باشید این موضع شما مردم را شاد می‌کند.

وی تاکید کرد: این انتظار وجود دارد که وظایفی که در قانون بر عهده شماست به خوبی انجام دهید و در راه هدایت و ولایت نباید از کم بودن همراهان و برخی ملامت‌ها بهراسید.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به برخی محدودیت‌ها گفت: زمانی که شما در مکان و زمان مناسب اقدام می‌کنید این اطمینان در مردم پیدا می‌شود زیرا شما زبان ملت شریف و عزیز در نهاد مقدس مجلس هستید.

وی یادآور شد: برخی اوقات اهل بیت(ع) در موقعیت‌هایی بودند که نمی‌توانستند عقایدی را برای دیگران توضیح دهند ولی در خود نگه می‌داشتند و این غم را در خود حفظ می‌کردند.

سعیدی با بیان اینکه ارتباط با مراجع و حوزه علمیه یکی از افتخارات است گفت: این فرصت از ابتدای انقلاب وجود داشته بنابراین نباید این موقعیت را از دست بدهید.

وی خاطر نشان کرد: مراجع زبان گویای مردم هستند و خواست مردم از زبان مرجعیت گفته می‌شود و آنها درد دین دارند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: با حضور خدمت مراجع از رهنمودهای آنها بهره‌مند می‌شوید و اگر کسی خود را از این نعمت محروم کند تکیه‌گاهی بزرگ را از دست داده است.

وی یادآور شد: امیدواریم در دورانی که دشمن بر ما سخت گرفته با حسن تدبیر حتی اگر برخی بی‌تدبیری می‌کنند راه درست را ادامه دهید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول