اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اسلامی که در عربستان تبلیغ می‌شود، اسلام بدون ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اسلامی که امروز در عربستان تبلیغ می‌شود، اسلام آمریکایی و اسلام بدون ولایت است که وهابیت در آن دست و پا می‌زند.

اسلامی که در عربستان تبلیغ می‌شود، اسلام بدون ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در جمع اعضای شورای راهبردی بنیاد بین‌المللی غدیر استان لرستان با اشاره به اینکه ولایت باوری، ولایت پذیری و ولایتمداری از آثار و برکات واقعه غدیر است، گفت: غدیر مسئله پذیرش نظام ولایی، نظام امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه عمق کینه‌توزی استکبار در اهانت به مقدسات مسلمانان بیانگر عظمت نظام ولایی و الهی است، افزود: پیامبر اسلام(ص) در ماجرای غدیر تفهیم کرد، خطبه غدیر فراتر از شخص بوده و تنظیم کننده نظام ولایی در خلقت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اسلام بدون ولایت مانند جسم بدون روح است، گفت: ماجرای غدیر برای تحکیم باور ولایت و پذیرش ولایت بوده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: حضرت محمد(ص) در ماجرای غدیر خواست ایمان به ولایت را به مردم معرفی کند و مردم آن را بپذیرند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: اسلامی که امروز در عربستان تبلیغ می‌شود، اسلام آمریکایی و اسلام بدون ولایت است که وهابیت در آن دست و پا می‌زند.

وی اظهار داشت: باید حرکت در مسیر ولایت و نظام ولایی داشته باشیم زیرا حرکت بر محور ولایت یعنی هر حرفی که ولایت گفته همان را انسان دستورالعمل خود قرار داده و حکم ولی امر مسلمین را فرمان برد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جشن بنیاد بین‌المللی غدیر با آغاز دهه ولایت از پنجم آبان ماه آغاز می‌شود و همه دستگاه‌ها و ادارات لرستان موظف هستند، در برگزاری برنامه‌های دهه ولایت به نحو مطلوب با بنیاد بین‌المللی غدیر همکاری کنند.

در این نشست حجت‌الله کلانتری مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان به عنوان دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان معرفی شد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول