اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

اصفهان با قدرت تمام در حوزه‌های دانش و صنعت گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان با قدرت تمام در حوزه‌های دانش و صنعت گام برمی‌دارد و وجود دانشگاه‌های بزرگ و صنایع مهم مادر در این استان موید این مطلب است.

اصفهان با قدرت تمام در حوزه‌های دانش و صنعت گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در همایش حاکمیت مطلوب و مدیریت دولتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران مبتنی بر عقلانیت شیعی به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: عقلانیت شیعی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که به ما این فرصت را می‌دهد که ضمن حفظ اصول و باورهای بنیادی خود، پذیرای تحولات گسترده جهانی متناسب با این اصول باشیم.

وی افزود: اولویت دولت تا ثانیه آخر با رویکرد مبتنی بر دانش علمی و در چارچوب اصول تفکر شیعی، خدمت‌گزاری به مردم و توجه به اقشار مستضعف است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: رویکرد چند سال اخیر کشور رویکرد علمی بوده و طبق اعلام آخرین طبقه‌بندی منابع جهانی، ایران رتبه 16 را در تولید علم در میان کشورهای جهان به دست آورده است.

وی گفت: امروز استان اصفهان با قدرت تمام در حوزه‌های دانش و صنعت گام برمی‌دارد و وجود دانشگاه‌های بزرگ و صنایع مهم مادر در این استان بیان کننده این مهم است.

اسماعیلی فضای موجود در بدنه حاکمیت کشور را فضای کار و تلاش برای ارتقای کیفیت در بخش‌های مختلف دانست و تصریح کرد: با حفظ انسجام و وحدت و با همین رویکرد مبتنی بر دانش علمی و در چارچوب اصول تفکر شیعی و ولایت فقیه به کار خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول