اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کودک

دانش‌آموزان دیلمی راهی بازداشتگاه موقت شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کودک کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دیلم برگزار شد و دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف کلانتری این شهر بازدید کردند.

دانش‌آموزان دیلمی راهی بازداشتگاه موقت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی دیلم صبح امروز در این جلسه گفت: اعتیاد معضلی اجتماعی است و امروزه به عنوان یک بیماری دامن‌گیر جوانان و نوجوانان شده است. 

نجف برامکی گفت: توصیه‌های امروز ما را آویزه گوش خود برای فردایی بهتر و زندگی سالم جدی بگیرید و از معاشرت با دوستان ناباب و افراد ناشناس خودداری کنید.

وی ضمن معرفی انواع مواد مخدر مصرفی در جامعه بیان داشت: حشیش نوعی ماده مخدر است که مصرف آن بیشتر بین جوانان و دانشجویان رواج دارد.

وی گفت: شیشه مخدر صنعتی خطرناکی است که عوارض جبران‌ناپذیری بر بدن مصرف‌کننده ایجاد می‌کند و وسیله استعمال آن پایپ است.

کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کراک را نوعی دیگر از مواد مخدر مصرفی رایج در بین جوانان دانست و افزود: آشنایی با مواد مخدر برای این است که شما عزیزان فردا در مقابل تعارف دوستان و دیگران از مصرف مواد افیونی و خانمان‌برانداز اجتناب کنید.

برامکی به منظور آگاهی دانش‌آموزان از انواع مواد مخدر شیشه، حشیش، هروئین، کراک و وسایلی که مواد مخدر با آن استعمال می‌شود به آنان نشان دادند.

سید حسن حسینی مدیر آموزشگاه هدایت نیز گفت: این توصیه‌ها و نکات مهم را هم برای خودتان و هم برای کسانی که در معرض خطر هستند به کار گیرید و به کار ببندید.

به مناسبت هفته کودک دانش‌آموزان کلاس پنجم و ششم دبستان شهید محمدی از کلانتری دیلم بازدید کردند.

در این بازدید یک ساعته دانش‌آموزان به همراه افسر نگهبان، مدیر دبستان، مسئول روابط عمومی از واحدهای کلانتری بازدید کردند.

علی بهزادی افسر نگهبان وقت کلانتری در خصوص مراجعان به کلانتری، چگونگی تشکیل پرونده، رسیدگی به شکایات و درخواست‌های شاکیان و مراحل ارجاع یک متهم به مراجع قضایی به دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ادامه به منظور آشنایی دانش‌آموزان با اسلحه پرسنل نیروی انتظامی اجزاء اسلحه کلاشینکف را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

دانش‌آموزان در ادامه این بازدید از اداره پلیس آگاهی نیز بازدید کردند و از نزدیک با نحوه انجام تشخیص هویت و انگشت‌نگاری متهمان و چگونگی انجام انگشت‌نگاری و سایر وظایف پلیس آگاهی آشنا شدند.

در ادامه یک نفر از دانش‌آموزان نیز به صورت داوطلب توسط کارشناس پلیس آگاهی انگشت‌نگاری شد. 

دانش‌آموزان در ادامه از تحت نظرگاه اتاق افسر نگهبانی، بازداشتگاه موقت متهمین، پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری اجتماعی، واحد تشکیل پرونده و تانکرها و ماشین‌های توقیفی حمل قاچاق سوخت در محوطه کلانتری بازدید کردند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول