اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اهرم:

وام 37 میلیارد ریالی ساختمان جدید دانشگاه اهرم بلاتکلیف مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اهرم گفت: وام 37 میلیارد ریالی که باید از سوی بانک ملی برای احداث ساختمان جدید آموزشی به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم پرداخت شود، همچنان در بلاتکلیفی است.

وام 37 میلیارد ریالی ساختمان جدید دانشگاه اهرم بلاتکلیف مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم محمود قدرتیان صبح امروز در حاشیه بازدید دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد از واحد اهرم ضمن تبریک انتصاب مسعودزاده باقری به سمت دبیری منطقه 16 دانشگاه آزاد، گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم و همچنین ساختمان در حال احداث این دانشگاه ارائه داد و گفت: مرکز اهرم از سال 87 که به صورت رسمی شروع به کار کرده است توانسته بیش از 900 دانشجو در 27 رشته دانشگاه جذب کند.

قدرتیان ادامه داد: با وجود کمبود فضای آموزشی در مرکز اهرم این دانشگاه جزو مراکز برتر منطقه در حوزه‌های علمی ،  پژوهشی و فرهنگی است و امسال نیز توانسته در جذب دانشجو جزء دانشگاه‌های موفق در منطقه باشد.

قدرتیان با اشاره به بلاتکلیف بودن وام 37 میلیارد ریالی که باید از سوی بانک ملی برای احداث ساختمان جدید آموزشی به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم پرداخت می‌شد، از دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی خواست که در جهت تسریع روند ساخت این ساختمان و اعطای کمک‌ها و تسهیلات مالی همکاری بیشتری با دانشگاه آزاد اهرم صورت گیرد.

صبح امروز مسعودزاده‌باقری، دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز اهرم بازدید کرد.

در این دیدار آقایان دهدشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، امیرعباس اقیلمافر مدیر فرهنگی منطقه 16 و شعبانی معاون عمرانی فرماندار تنگستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول