اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هفته لیگ برتر هندبال کشور

تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد گفت: این تیم در نخستین دیدار خود در لیگ برتر کشور با تیم نیروی زمینی تهران بازی می‌کند.

تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا حبیبی اظهار کرد: این دیدار در روز جمعه 14 مهرماه در سالن مجموعه ورزشی شهدای مخابرات مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نخستین‌بار است که هندبال مشهد در لیگ برتر کشور نماینده دارد لذا تلاش می‌کنیم با تمرینات منظم و تلاش بازیکنان مسابقات قابل قبولی انجام دهیم و پس از سال‌ها، هندبال مشهد را از سکوت و خاموشی خارج کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد آمادگی این تیم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمرینات منظمی را در سالن شهید بهشتی مشهد پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی برای مسابقه روز جمعه نداریم.

حبیبی در مورد تیم نیروی زمینی تهران نیز گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم، در لیگ برتر سال گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند و در هفته گذشته نیز یک بازی تدارکاتی در اردوی آمادگی خود در اصفهان انجام داده‌اند.

وی افزود: بازیکنان تیم نیروی زمینی از آمادگی خوبی برخوردارند و تنها دو بازیکن ملی پوش این تیم به نام‌های سجاد استیکی و رحیم مومنی‌زاده در این فصل از تیم جدا شده‌اند و در تیم‌های سپاهان اصفهان و ثامن‌الحجج(ع) سبزوار بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول