اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

سند ملی محیط زیست گام مهم صیانت از منابع ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: سند ملی محیط زیست گامی مهم در راستای توسعه محیط زیست در این استان است.

سند ملی محیط زیست گام مهم صیانت از منابع ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید یوسف‌پور بعدازظهر امروز در کارگروه گرد و غبار این استان، اظهار داشت: حمایت از تولیدات صنایع در راستای توسعه استان از سیاست‌های اصلی این سازمان است.

وی با بیان اینکه کسانی که خادم نظام و مردم هستند نباید مانع توسعه شوند، گفت: بر همین اساس تمام مسئولان دستگاه‌ها باید با تعامل و همکاری در راستای توسعه این استان تلاش کنند.

یوسف‌پور طبیعت را سرمایه‌های تولید نشده در کشور برشمرد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به‎منظور حمایت از تولیدات ملی باید انفال را یک سرمایه ایرانی دانست و در راستای صیانت از آن تلاش کرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری سند ملی محیط زیست را گام توسعه محیط زیست دانست و افزود: سیاست‌های این سند در آینده‌‎ای نزدیک ابلاغ می‎شود که بر اساس آن می‌توان از آن استفاده‌های لازم را در راستای انجام فعالیت‌های خود به کار گرفت.

وی نقش تالاب‌ها را در استان مهم دانست و گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که از منابعی که در استان داریم به نحو احسن حفاظت کنیم، بر همین اساس به دنبال احیای تالاب‌های این استان هستیم.

یوسف‌پور محیط زیست را سرمایه ملی دانست و گفت: مردم استان و کشور بدانند که از این سرمایه‎های خدادادی باید به نحو احسن در راستای پیشرفت و توسعه به کار ببرد.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول