اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

محیط زیست با دیزلی‌شدن اتوبوس‌های اصفهان مخالف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: حفاظت محیط زیست با تبدیل اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر به اتوبوس‌های دیزلی به شدت مخالف است و تبدیل‌شدن اتوبوس‌های گازسوز به دیزلی برای محیط زیست هیچ توجیهی ندارد.

محیط زیست با دیزلی‌شدن اتوبوس‌های اصفهان مخالف است

کیومرث کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه حفاظت محیط زیست استان از ابتدای امسال برنامه کاهش آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: از ابتدای امسال 21 پروژه در قالب طرح‌های کاهش آلودگی هوا در اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موجود در اصفهان باید در راستای کاهش آلودگی هوا به وظایف خود به صورت کامل عمل کنند، ادامه داد: ارائه سوخت پاک به وسایل نقلیه موجود در سطح شهر به ویژه وسایل نقلیه عمومی از مهم‌ترین این برنامه‌ها در راستای کاهش آلودگی هوای اصفهان به شمار می‌رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه حفاظت محیط زیست استان با تبدیل اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر اصفهان به اتوبوس‌های دیزلی به شدت مخالف است، تصریح کرد: همچنین تبدیل‌شدن اتوبوس‌های گازسوز به دیزلی برای محیط زیست هیچ توجیهی ندارد و قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام اصفهانی‌ها موظف هستند در راستای کاهش آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان تلاش کنند، اضافه کرد: در حال حاضر آلودگی هوای موجود در کلان‌شهر اصفهان توسط ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای نصب شده در سطح شهر به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و در حال حاضر اطلاعات این ایستگاه‌ها سالم‌بودن هوای اصفهان را نشان می‌دهد.

کلانتری تاکید کرد: حفاظت محیط زیست استان در جریان روند دیزلی‌شدن اتوبوس‌های گازسوز اصفهان قرار ندارد و این اداره در صورت تحقق این موضوع نیز به شدت با آن مخالفت می‌کند زیرا دیزلی‌شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز برخلاف استاندارد‌های زیست‌محیطی است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول