اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

جزیره‌های مرجانی محیط زیست بوشهر را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به زیستگاه‌های مهم جانوران کمیاب، جزیره‌های مرجانی و صنایع نفت و گاز در این استان گفت: این ویژگی‌ها محیط زیست بوشهر را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است.

جزیره‌های مرجانی محیط زیست بوشهر را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی صبح امروز در آیین گرامیداشت روز محیط‌بان با بیان اینکه محیط‌بانان حافظ حیات طبیعت و انسان هستند، اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن زیستگاه‌های مهم جانوران کمیاب و وجود صنایع مهم نفت و گاز از جایگاه مهمی در عرصه زیست محیطی برخوردار است.

شنبدی خطاب به محیط‌بانان اضافه کرد: کار شما محیط‌بانان کاری ارزشمند و مهم است، از این رو مسئولان باید به نیازمندی‌های شما توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر هم‌اکنون گام‌های توسعه‌ای برمی‌دارد، تاکید کرد: این استان با داشتن 707 کیلومتر مرز آبی با کشورهای حوزه خلیج فارس و وجود ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های صنعت، نفت و گاز و داشتن زیبایی‌های زیست محیطی جایگاه مهمی در کشور و حتی در جهان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه وجود زیستگاه‌های مهمی چون نخیلو، موند، پارک ملی نایبند و جزایر مرجانی در استان این منطقه را از سایر نقاط متمایز ساخته است گفت: جایگاه محیط‌بانان کاری مهم و ارزشمند است چرا که ضمن حفاظت از محیط زیست از انقراض بسیاری از جانوران جلوگیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: تعرض به محیط زیست تعرض به حیات بشریت است که این خود نشان‌دهنده جایگاه محیط زیست در جامعه است.

در این مراسم از محیط‌بانان اداره ‌کل حفاظت محیط زیست و مسئولان صنایع که با حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند تقدیر شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول