اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد

برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مرحله شهرستانی مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی ظهر امروز در جلسه اوقاف استان با اشاره به برگزاری مسابقات شهرستانی اذان، ابتهال و تواشیح استان اظهار کرد: این مرحله از مسابقات 20 مهر جاری در آستانه‌اشرفیه آغاز می‌شود و با مسابقات شهرستان رشت در تاریخ 25 مهر به پایان می‌رسد.

به گفته وی، مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در آستانه‌اشرفیه از ساعت 9 صبح تاریخ مذکور در بقعه آقا سید جلال‌الدین اشرف، در لاهیجان 20 مهر از ساعت 16 بعد از ظهر در بقعه امیر شهید برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مسابقات مذکور 21 مهر نیز از ساعت 9 صبح در مسجد طالبی‌زاده رودسر و ساعت 16 عصر همین روز در بقعه آقا سید محمد سفید آستانه لنگرود برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات مرحله شهرستانی در 22 مهر جاری از ساعت 9 صبح در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) فومن و عصر همین روز از ساعت 15 در بقعه مهدی آقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گفته عادلی، مسابقات مذکور در 23 مهر جاری از ساعت 9 صبح در بقعه آقا سید محمد نجفی انزلی و عصر همین روز ساعت 16 در مسجد قاسمیه تالش برگزار می‌‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: مسابقات شهرستانی مذکور در 24 مهر جاری از ساعت 15 در مسجد عباسیه آستارا، در رودبار 25 مهر از ساعت 9 صبح در مصلای و در 25 مهر از ساعت 15 در بقعه خواهر امام (س) رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات خواهران مرحله شهرستانی ندارد، خاطرنشان کرد: این مسابقات تنها به صورت استانی در روز 27 مهر جاری از ساعت 9 صبح در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار می‌شود و مسابقات مرحله استانی برادران نیز در روز 28 مهر در همین مکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول