اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی شیمی خبر داد

پذیرش 655 مقاله در همایش ملی شیمی کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر علمی دهمین همایش ملی شیمی گفت: 850 مقاله به دبیرخانه همایش ملی شیمی در کرمان ارسال شده که 655 مقاله آن پذیرش شد.

پذیرش 655 مقاله در همایش ملی شیمی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی کریمی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار دهمین همایش ملی شیمی پیام‌نور اظهار داشت: پیشرفت شیمی در دانشگاه پیام‌نور کرمان حاصل تلاش دلسوزانه استادان این مرکز علمی است.

وی عنوان کرد: در این همایش آخرین دستاوردهای علم شیمی در حوزه‌های مختلف از گرایش‌های شیمی تجزیه، عالی، معدنی، شیمی‌فیزیک، نانوفناوری، شیمی‌دارویی و شیمی‌غذایی ارائه می‌شود.

کریمی تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها فرصت مناسبی برای تبادل نظر بین محققان است و بی‌شک بر آموخته‌ها و داشته‌های شرکت‌کنندگان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه دهمین همایش ملی شیمی در کرمان 850 مقاله علمی در حوزه‌های مختلف را دریافت کرد، افزود: برای داوری هر مقاله دو نفر داور انتخاب شد.

کریمی از پذیرش 655 مقاله در دهمین همایش ملی شیمی در کرمان خبر داد و ابراز داشت: 555 مقاله در قالب در قالب پوستر و 100 مقاله در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.

وی از ارائه دو سخنرانی عمومی در این همایش خبر داد و تصریح کرد: این برنامه شامل سخنرانی پروفسور مظلوم از دانشگاه یزد و سخنرانی یک فارغ‌التحصیل موفق رشته شیمی دانشگاه پیام‌نور در بخش صنعت است.

کریمی بیان داشت: در این همایش گستره داوری افزایش یافته است و اعضای هیئت علمی دانشگاه و صاحب‌نظران این حوزه در ایران در امر داوری دخیل شدند.

وی از حضور 95 داور شامل 70 داور از دانشگاه پیام‌نور و 25 نفر از خارج از دانشگاه در بحث داوری مقالات دهمین همایش ملی شیمی در کرمان خبر داد.

کریمی افزود: در این همایش سعی شد تا در کنار هر داور داخلی از دانشگاه یک داور هم خارج از دانشگاه مشخص شود.

وی با اشاره به دسته‌بندی مقالات به چهار بخش گفت: 294 مقاله در بخش شیمی تجزیه و مرتبط با شیمی تجزیه، 55 مقاله در حوزه شیمی عالی، 155 مقاله در بخش معدنی و 101 مقاله در زمینه شیمی فیزیک در همایش مذکور پذیرش شد.

به گزارش فارس، دهمین همایش ملی شیمی پیام‌نور از 19 تا 21 مهر ماه در محل دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول