اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

آمریکا با تشکیل گروهک‌های تروریستی هرگز نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: آمریکا فکر می‌کند با تشکیل گروهک‌هایی مانند القاعده، طالبان و منافقان می‌تواند مقابل جمهوری اسلامی ایستاده و با بهره‌گیری از این عناصر گمراه و تروریست به مقاصد شوم خود برسد.

آمریکا با تشکیل گروهک‌های تروریستی هرگز نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، از خبرگزاری فارس به عنوان رسانه‌ای صدیق و مطمئن نام برد و اظهار داشت: این خبرگزاری در انجام رسالت خود به خوبی توانسته اصل صداقت و صحت را در امر اطلاع‌رسانی خود رعایت کند.

وی افزود: خبرگزاری فارس در انجام کار حرفه‌ای خود توانسته در مسائل و برهه‌های مختلف و حساس کشور مأموریت خود را که همان اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است به خوبی به انجام برساند.

فرمانده سپاه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خارج ساختن منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی، آن را اقدامی در راستای استفاده بهتر از این گروهک به عنوان ابزار جاسوسی خود قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کند با تشکیل گروهک‌هایی مانند القاعده، طالبان و منافقان می‌تواند مقابل جمهوری اسلامی ایستاده و با بهره‌گیری از این عناصر گمراه و تروریست به مقاصد شوم خود برسد.

نائینی سپس به ذکر برخی از جنایات و خیانت‌های گروهک تروریستی منافقین پرداخت و گفت: تاکنون این گروهک تروریستی علاوه بر مسئولان عالی‌رتبه کشور، هزاران نفر از هموطنان ما را به شهادت رسانیده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در جنگ هشت ساله گروهک منافقین در کنار رژیم بعث عراق قرار داشت و علاوه بر آنکه با جاسوسی به مردم ایران اسلامی خیانت می‌کرد در سرکوب مخالفان حکومت صدام در عراق نیز نقش مهمی را برعهده داشت.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول