اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

سران کشورهای اسلامی فریب غربی‌ها را نخورند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سران کشورهای اسلامی باید بیش از گذشته هوشیار بوده و فریب غربی‌ها را نخورند.

سران کشورهای اسلامی فریب غربی‌ها را نخورند

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به شرایط جهان اسلامی اظهار داشت: توطئه و دسیسه دشمنان اسلام به اوج خود رسیده و شاهد رخدادهای ناگواری در ماه‌های اخیر بودیم.

وی تصریح کرد:‌ از یک سو غربی‌ها به بهانه هنر و آزادی بیان به مقدسات مسلمانان هتاکی می‌کنند و از سوی دیگر در یک کشور اسلامی می‌بینم که حاکمان به اصطلاح مسلمان حکم ممنوعیت حجاب را صادر می‌کنند.

* توطئه علیه مسلمانان همه در یک جا طراحی می‌شود

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که این شرایط به چه دلیل ایجاد شده است؟ گفت: مهم‌ترین ضعف جهان اسلام حضور برخی از حاکمانی است که دست‌نشانده غربی‌ها بوده و یا ناخواسته در مسیری حرکت می‌کنند که اهداف استکبار و استعمارگران تحقق می‌یابد.

رهبر عنوان کرد: در  این شرایط همه مسلمانان به ویژه سران ممالک اسلامی باید هوشیار بوده و فریب بازی‌ها و توطئه‌های غربی‌ها را نخورند.

وی با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در آمریکا و چند کشور اروپایی گفت: این هتاکی را باید در کنار دیگر توطئه‌ها علیه مسلمانان از جمله ممنوعیت حجاب در یکی از کشورهای اسلامی تحلیل کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: به طور قطع همه این توطئه‌ها از یک جا ناشی شده و در یک نقطه طراحی و اجرا می‌شود و آن هم توسط رژیم منفور صهیونیستی است.

رهبر در پایان تاکید کرد: این روزها آمریکا و کشورهای زورگوی اروپایی با تمام ادعایی که دارند، تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی بوده و برای اجرای توطئه‌های آنها علیه مسلمانان تلاش می‌کنند، لذا باید امت اسلام با آگاهی و هوشیاری برابر این دسیسه‌ها مقاومت و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول