اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش ظهور در خراسان‌شمالی برپاست

خبرگزاری فارس: روز تاریخی و جاودانه‌ 19 مهر فرا رسید، مردم زودتر از خورشید بیدار شدند، گویی از شوق دیدار خواب بر چشمانمان نمی‌آمد و سربندهای جانم فدای رهبر را بستند.

رزمایش ظهور در خراسان‌شمالی برپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عاشقان با ذکر لبیک یا خامنه‌ای قدم در راه ولایت گذاشتند، هنوز طراوت و تازگی وضوی صبح بر جان و تنشان حس می‌شد، در دلها شور و ولوله‌ای برپا بود.

از ساعت‌ها قبل مردم مشتاق خودشان را به استادیوم تختی رسانده بودند، جایی که مقام معظم رهبری وعده‌ی دیدار داده بودند هر لحظه بر سیل خروشان جمعیت افزوده می‌شد.

آنهایی که با پای پیاده به عشق رهبری خود را به استادیوم تختی رسانده بودند، مشتاق‌تر از همه بودند.

عطر خوش اسپند و کندر همه جا پیچیده بود، استادیوم تختی گنجایش این سیل عظیم جمعیت را نداشت، مردم در خیابان‌های اطراف سر از پا گوش ایستاده‌اند تا کلام جان‌بخش ایشان را بشنوند و نگاه روح‌بخش او را درک کنند و ببینند.

صدای تکبیرها لرزه بر اندام کوه‌ها می‌اندازد، صلی علی محمد، رهبر ما خوش آمد، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است....این جملاتی است که در این رزمایش ظهور به گوش می‌رسد، جملاتی بر آمده از دل و جان و نشان دهنده‌ی عشق و علاقه‌ی مردم خراسان‌شمالی به ولایت. ناخودآگاه به یاد حماسه‌سازی مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس می‌افتی، امروز عکس‌های شهدا که بر دستان مادران شهید حمل می‌شد، از قاب شیشه‌ای نظاره‌گر این حضور حماسی بودند، امروز بار دیگر لاله‌ها از خاک پر خون و شقایق‌های عاشق سر برآوردند و با شوقی وصف ناشدنی نظاره‌گر این صحنه‌ها بودند، همه آمدند از پیرمردی که عصازنان و نفس زنان به زحمت در میان خیل جمعیت راه می‌رفت تا دانش‌آموزی که با شور و هیجان کودکانه از لابلای جمعیت عبور می‌کرد و سعی داشت جلوتر از همه حرکت کند گویی تحملش تمام شده بود، دوست داشت زود رهبرش را ببیند همه آمدند تا حماسه پدران و مادران دلیر و غیور خود را برای ابد جاودانه سازند.

امروز کرمانج‌های غیور، ترک‌های دلاور، ترکمن‌های شجاع و تات‌های قهرمان آمدند تا مهری بر دهان همه یاوه‌گویان و منافقان بزنند.

امروز همه به میهمانی اقیانوس آفتاب آمدند تا از وجود پر برکتش روشنایی بگیرند و گرمای سخنان و معظم‌له، امید را در باغ دل‌ها آبیاری کند، امید به فرداهایی روشن‌تر، قطعاً آینده از آن ما خواهد بود.

خوش آمدی، خوش آمدی چو ماه خندان آمدی

                                                      در بزم گاه عاشقان، چون جان جانان آمدی

لطف و صفا آورده‌ای، مهر و وفا آورده‌ای 

                                                     نور خدا آورده‌ای، نوری که تابان آمدی

ای نگین انگشتری / ای مروارید دریای بی‌کران انسانیت، امروز پا بر دیدگان ما نهادی و به باب الرضا خوش آمدی.

درود بر شمایی که پروانه صفت، گرد وجود رهبر و مقتدایمان گشتید و همیّت و غیرت مردم این دیار را به نمایش گذاشتید، آفرین بر غیرت دلاور مردان و شیر زنان این دیار، آفرین بر میهمان نوازی شما.

رهبرا! از اشک چشمانم باران بهاری ساخته‌ام و نثار قدوم مبارکت می‌کنم.

پرسید ز من رفیق با تجربه‌ای    

                                                   ای بر لب تو ز دوست هر زمزمه‌ای

محبوب تو کیست؟ بی‌تأمل گفتم     

                                                   سید علی حسینی خامنه‌ای

-------------------------

یادداشت از مریم نیازی

------------------------

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول