اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دل مردم مالامال از عشق به رهبری شده است

امروز روز باریدن عشق بر سرزمین خراسان‌شمالی است

خبرگزاری فارس: امروز روز دیگری است، روز باریدن عشق بر سرزمین خراسان‌شمالی، روز رسیدن مردی از تبار سبز پوش پاک محمد (ص)، روزی که در یاد و خاطره‌ها برای همیشه تاریخ می‌ماند، شکوهی که هرگز از یادها پاک نمی‌شود.

امروز روز باریدن عشق بر سرزمین خراسان‌شمالی است

امروز دل‌ها در سینه نمی‌گنجد و زبان از وصف چنین شور و هیجانی عاجز است، امروز شورانگیزترین روز زندگی را به نظاره می‌نشینیم، روزی که زن و مرد، پیر و جوان در زیباترین لحظات زندگی احساس عاطفه را با ترکیبی وصف‌ناپذیر چون نقاشان هنرمند شکوفا می‌کنند.

در دلم شور دیگری است، شیرینی این لحظات با هیچ اثری برابری نمی‌کند، لحظه‌های شور شیدایی پیرزنی که با پشت خمیده، نفس نفس زنان به سوی عشقی می‌رود.

کودکی که شاخه‌های گل زیبای رز را با عطر پاییزی به هم آمیخته و با لبخندی سرشار از تمام وجود به سویش می‌آید.

ای میهمان ماه مهر، آقای من، پاییز را چونان بهار سراپا رنگین و عطرآگین نمودی، شور و شعف در سر سرای این استان موج می‌زند، غم از یادها بیرون شده و فقط به او می‌اندیشند، به میهمانی که سال‌هاست چشم در انتظار آمدنش کم سو شده، مردان و زنانی که سالیان سال در حسرت و انتظار چنین روزی بودند.

آمدی، ای از تبار پاک محمد (ص)، ای از نسل سزاوار علی (ع) خوش آمدی، امروز مردم خراسان‌شمالی در استقبالی بی‌نظیر و با تمام وجود از گل‌های عشق و عاطفه به رنگ مهر و دوستی و به لطافت و زیبایی باران، دسته گلی ساخته و به رهبری فرزانه، میهمانی معزز که همیشه در دل‌ها جا دارد، تقدیم می‌کنند.

=============

یادداشت از: مینا درتومی

=============

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول