اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی از سوی گروه‌های مختلف

اهالی خراسان‌شمالی برای استقبال از رهبری دعوت شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی، سازمان‌ها، گروه‌ها، ادارات، با صدور پیام و بیانیه‌هایی ضمن تبریک حضور رهبر معظم انقلاب در استان، مردم را به حضور گسترده در مراسم استقبال فراخواندند.

اهالی خراسان‌شمالی برای استقبال از رهبری دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام دانشگاه بجنورد به مناسبت حضور رهبر فرزانه انقلاب آمده است: پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف‌فرمایی رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به پایان رسید و سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها، دیار شهیدان، قدیسان، اندیشمندان و سرزمین بزرگان عرصه ادب، هنر، علم، دین‌ورزی و ولایت‌مداری مفتخر است تا عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق خویش را به رویت هلال جمالش روشن کند.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه دانشگاهی بجنورد به لطف پروردگار از آثار، برکات و عطایای معنوی این سفر خاطره‌انگیز بهره‌مند خواهد شد و یقین دارد که این سفر در توسعه بیش از پیش آموزش عالی استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی نقش‌آفرین خواهد بود.

همچنین در بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان استان خراسان‌شمالی آمده است: خراسان‌شمالی با سابقه تاریخی گران‌سنگ، با مردمان پاک و فرهیخته، با خیل وارستگان و عاشقان دین و میهن، این روزها در انتظار کسی است که رهبری و زمام پاکان و بهترین مردمان زمین را بر دوش کشیده و جز در راه حق و سعادت بشر داد سخن نمی‌دهد، رهبری فرزانه که همه چشم امید به درایت ایشان و دست نیاز به سوی آسمان داریم که پروردگار، سایه ایشان را تا ظهور منجی مطلق، ولی‌عصر (عج)، بر سرمان مستدام داشته و به رهبری ایشان زمینه انقلاب رهایی‌بخش بشریت به زعامت مهدی موعود (عج) را فراهم کند.

این بیانیه می‌افزاید: فرهنگیان خراسان‌شمالی به عنوان غم‌خوارترین قشر جامعه، خاک قدوم رهبرشان را سرمه‌ چشمان خود کرده و آماده‌اند تا میزبان ایشان در گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان‌شمالی، باشند چراکه باور دارند وجود، حضور و کلام رهبرشان، تنها راه‌گشای چالش‌های فعلی است و جز این نمی‌اندیشند که جان کلام ایشان را سرلوحه فکر و عمل خویش قرار دهند. بی‌تردید رهاورد این سفر، خیر و برکات فراوان برای اقشار مختلف مردم خراسان‌شمالی خواهد بود.

همچنین در بیانیه دانشگاه علوم قرآنی استان خراسان‌شمالی آمده است: فقیهان به عمق فقاهتش معترف، هنرمندان از بینش هنری‌شان مبهوت، شاعران از ظرافت طبعش مشعوف، خطیبان از سلاست گفتارش در شگفت، رهروان به رهبرش مفتخر، رهبری فرهنگ‌ساز و اندیشه‌پرور، غیرت‌گستر و آینده‌نگر، فرزانه‌ای که افشای شبیخون فرهنگی برگی از دفتر بیداری اوست.

در بیانیه دانشگاه علوم قرآنی خراسان‌شمالی یادآور شده است: مردم مشتاق خراسان‌شمالی با دلی سرشار از ایمان و عشق به ولایت، منتظر قدوم مبارکش هستند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول