اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

انجام تمام آزمایشات تشخیصی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم گفت: با افزایش امکانات و تجهیزات درمانی، هم‌اکنون تمام آزمایشات تشخیصی در شهرستان جم انجام می‌شود.

انجام تمام آزمایشات تشخیصی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان مراکز بهداشتی شهرستان جم اظهار داشت: بهداشت یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی بشر در جوامع مختلف است و سلامتی جوامع انسانی به ‌طور مستقیم با این مهم در ارتباط است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق مختلف از مسائل مهمی است که در ارتقای سطح سلامت جوامع بسیار اثرگذار است و مسئولان بهداشتی باید تمام توان خود را در این راستا به ‌کار گیرند.

قاسمی با اشاره به توجه ویژه دولت‌های عدالت‌محور به بحث سلامت و بهداشت بیان کرد: در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به مقوله بهداشت، درمان و سلامت وجود داشته و با تلاش همه‌جانبه دولت به این مقوله گام‌های محکمی در راستای ارتقای سلامت جوامع برداشته شده است.

وی اضافه کرد: گسترش قلمرو و محدوده خدمات بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی در تمام نقاط روستایی و حتی نقاط کم‌جمعیت روستایی از دستاوردهای مهمی است که در این چند سال شاهد آن بوده‌ایم و امروز تمام آحاد مردمی می‌توانند به راحتی از خدمات اولیه بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

این مسئول اذعان کرد: تقویت و تجهیز مراکز بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اساسی حرکت دولت در زمینه بهداشت و درمان بوده و توسعه آزمایشگاه‌ها و فراهم آوردن امکانات برای ارائه خدمات بیشتر در مسیر این هدف والا تحقق یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مکرری که انجام گرفت، در روزهای گذشته شاهد راه‌اندازی یک دستگاه الایزا در مرکز بهداشتی درمانی امیرالمؤمنین (ع) بوده‌ایم که این دستگاه برای تعدادی از آزمایش‌های تخصصی بیماران کاربرد دارد.

قاسمی تصریح کرد: با راه‌اندازی این دستگاه، تمام آزمایش‌های تشخیصی مربوط به تست تشخیص بارداری از طریق خون، هپاتیت، ایدز و همچنین تیروئید مراجعین با تاکید بر حفظ رفاه حال زنان باردار، به‌روز شدن امکانات آزمایشگاهی و همچنین اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، در همین آزمایشگاه قابل انجام خواهد بود.

قاسمی با تشکر از حمایت‌های حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: اعتبار خرید این دستگاه، از محل اعتبارات حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه تامین شده که امید است با افزایش بار مراجعات بیماران به این آزمایشگاه، بتواند رضایت‌مندی بیشتری در ارائه خدمات این مرکز ایجاد کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول