اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی ورامین:

بیداری اسلامی در جهان تحقق وعده خداوند است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: بیداری اسلامی در جهان تحقق وعده‌های خداوند متعال در قرآن کریم است.

بیداری اسلامی در جهان تحقق وعده خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد احمدی در جلسه شورای عالی آموزش این مرکز با اشاره به اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)  اظهار داشت: همواره دشمنان اسلام طرح‌های مختلفی را برای ضربه زدن به این مکتب الهی اجرا کرده‌اند که این طرح‌ها از بعد از انقلاب اسلامی بیش از گذشته شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اضافه کرد: پروژه اسلام‌هراسی برای مردم غیرمسلمان دنیا و شیعه‌هراسی برای مسلمانان غیرشیعه از جمله طرح‌های استکباری است که برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) طراحی شده است، دشمنان به خوبی دریافته‌اند که انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب ناب علوی است و به‌همین دلیل سعی در ایجاد هراس در میان مردم دنیا نسبت به این دین و مکتب می‌کنند.

وی ادامه داد: کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی، آتش زدن قرآن توسط کشیش جاهل آمریکایی، کاریکاتورهای موهن و فیلم موهن اخیر همه و همه در یک راستا و در امتداد یک خط فکری هستند، اما از زمانی که این خط فکری به طور جدی آغاز شده است یک موج اسلام‌گرایی در جهان ایجاد کرده، اینها همان وعده الهی است، خداوند انقلاب ما را یاری خواهد کرد.

احمدی در پایان مساله هسته‌ای ایران را بهانه دشمن برای تحقق اهداف باطل خود دانست و تاکید کرد: اینها برای فروش تسلیحات خود و تحقق اهدافشان مساله هسته‌ای را نظامی جلوه می‌دهند در حالیکه به خوبی می‌دانند این حرکت صلح‌طلبانه است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول