اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی و معماری همدان:

طرح تفصیلی شهر ازندریان به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح تفصیلی شهر ازندریان به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید.

طرح تفصیلی شهر ازندریان به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین مرادی ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 5 که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون امور عمرانی استاندار همدان تشکیل شد، اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر ازندریان پس از برگزاری جلسات متعدد و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات ذیربط به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید.

وی تصریح کرد: شهر ازندریان با مساحتی حدود 211 هکتار از توابع شهرستان ملایر بوده و از نظر موقعیت نیز در مختصات جغرافیایی 48 درجه و 43 دقیقه طول شرقی و 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی در ارتفاع یک هزار و 800 متر از سطح دریا واقع شده است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: جمعیت شهر ازندریان بر اساس آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران 9 هزار و 324 نفر اعلام شده و عملکرد غالب آن خدماتی است.

در ادامه نیز معاون امور عمرانی استاندار همدان عنوان کرد: شهر ازندریان پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر به خصوص در ورودی خود دارد.

خسرو سامری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به صنایع مستقر در حریم، این شهر تأثیر زیادی در افزایش اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول