اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

مطالعات 25 طرح جامع تفصیلی شهرهای مازندران اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در حال حاضر بررسی و مطالعات 25 طرح جامع و جامع تفصیلی شهرهای استان از جمله شهر ساری توسط این مدیریت در دست اجراست.

مطالعات 25 طرح جامع تفصیلی شهرهای مازندران اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علی ثباتی مدیر شهرسازی استان مازندران بیان داشت: طرح توسعه و عمران جامع  شهر نکا در فروردین ماه امسال به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید و با نگاه به افق 1403 قرارداد مطالعات و اجرای طرح توسط این اداره کل با مهندسان مشاور بسته شد‌.

ثباتی تصریح کرد: طرح توسعه و عمران شهر نکا به‌صورت یک طرح 15 ساله منظور شده که با هدف شناخت و برنامه‌ریزی بر پایه نیازهای واقعی از طریق رویکرد برنامه‌ریزی استراتژیک چشم‌انداز و راهبردهای توسعه بلندمدت شهر تدوین شده است .

این مسئول در ادامه بیان کرد: با استناد به نتایج سرشماری‌های نفوس و مسکن، شمار جمعیت شهر نکا پیش بینی می‌شود جمعیت این شهر بر اساس نرخ رشد 2.4 درصد تا سال 1403 به بیش از 70 هزار نفر برسد .

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران درباره دیگر اقدامات در دست اجرای این اداره اظهار داشت: در حال حاضر بررسی و مطالعات 25 طرح جامع و جامع تفصیلی شهرهای استان از جمله شهر ساری توسط این مدیریت در دست اجراست.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول