اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی:

واگذاری زمین‌های آستان قدس رضوی بر اساس طرح تفصیلی شهری صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: تعیین کاربری و واگذاری زمین‌های متعلق به آستان قدس رضوی بر اساس طرح تفصیلی شهر و با رعایت اصول شهرسازی صورت می‌گیرد.

واگذاری زمین‌های آستان قدس رضوی بر اساس طرح تفصیلی شهری صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ،جواد محسنی عصرامروز در جمع خبرنگاران افزود: کسانی که زمین موقوفه را قولنامه‌ای و بدون اطلاع آستان قدس رضوی خریداری می‌کنند از نظر قانونی مالک آن نیستند.

وی تصریح کرد: نیات واقفان این زمین‌ها با اصول و طرح‌های شهرسازی هیچ تقابلی ندارد و از آنجا که اجرای این طرح‌ها با دستور بالاترین مراجع و متولیان ذی‌صلاح انجام می‌شود، آستان قدس رضوی نیز از آن تبعیت می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره املاک و اراضی آستان قدس رضوی در این راستا با مخاطبان خود بر اساس قراردادی که شروط شهرسازی در آن قید شده باشد، رفتار می‌کند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی زمین‌هایی را که شهرداری امکان خدمات‌دهی به آن را داشته باشد، قطعه‌بندی و واگذار می‌کند و متقاضیان زمین و مسکن بایستی از هرگونه معامله با قولنامه در مناطق مختلف از جمله حاشیه شهر مشهد و به‌ویژه در زمین‌های موقوفه خودداری کنند.

محسنی افزود: یکی از اقدامات این معاونت به منظور ایجاد تسهیلات هرچه بیشتر برای عموم متقاضیان، راه‌اندازی سایت اداره واگذاری اراضی آستان قدس رضوی از فروردین‌ماه 1384 است.

وی هدف از راه‌اندازی این سایت را کاهش مکاتبات اداری و مراجعات مردم، استفاده بهینه از وقت و دانش و فناوری روز و رفع مشکلات متقاضیان عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی سایت اداره واگذاری اراضی آستان قدس رضوی، تمام افراد از اقصی نقاط ایران و جهان قادر به انتخاب قطعه زمین موردنظر خود در سراسر اراضی شهر مشهد مقدس خواهند بود.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی WWW.Vagozari.agrazavi.org  لیست کامل اراضی قابل فروش و واگذاری را دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان زمین‌های آستان قدس رضوی می‌توانند با مراجع به تالار واگذاری زمین، اطلاعات کامل شامل کروکی، نقشه کامل، کاربرد، تراکم و ابعاد زمین‌های مورد نظر خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول