اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان خبر داد

افتتاح مرکز آموزش تخصصی امداد جنوب‌شرق کشور در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: فاز نخست مرکز آموزش تخصصی امداد جنوب‌شرق ایران طی هفته کاهش بلایای طبیعی در کرمان افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز آموزش تخصصی امداد جنوب‌شرق کشور در کرمان

کاووس محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح برنامه‌های جمیعیت هلال احمر استان کرمان در هفته کاهش بلایای طبیعی پرداخت و اظهار داشت: انتخابات باشگاه امدادگران در سطح استان کرمان با حضور 250 نماینده امدادگران تخصصی در این هفته برگزار می‌شود.

وی برگزاری مانور لحظه صفر نیروهای امداد، آیین تجلیل از امدادگران و فعالان در زلزله آذربایجان شرقی، برپایی اردوهای نیکوکاری و اجرای مانور امداد ملی برای هماهنگی و مشارکت بین‌بخشی را از دیگر برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی در استان کرمان برشمرد.

محمودی عنوان کرد: کارگروه آموزشی امداد و نجات همگانی با حضور مدیران نیز طی هفته کاهش بلایای طبیعی در استان کرمان برگزار شد.

وی از برگزاری مانور امدادی مدیریتی استان کرمان در هفته بلایای طبیعی در این خطه خبر داد و افزود: اعزام کاروان‌های سلامت با استفاده از نیروهای مردمی و متخصص جمعیت هلال احمر به نقاط مختلف در این هفته صورت می‌گیرد.

محمودی با بیان اینکه فراخوان آموزش‌های امدادی در هفته بلایای طبیعی اعلام می‌شود، تصریح کرد: مانور زلزله با حضور غنچه‌های هلال مهد کودک‌های کرمان در هفته مذکور برپا می‌شود.

این مسئول بیان داشت: پایگاه امدادی شهرستان رفسنجان و فاز نخست مرکز آموزش تخصصی امداد جنوب‌شرق ایران طی هفته کاهش بلایای طبیعی در کرمان افتتاح می‌شود.

محمودی ابراز داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمان 140 هزار عضو دارد که از این تعداد 2 هزار نفر امدادگر تخصصی هستند.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان باشگاه امدادگران را برای بهره‌مندی از تشکیلات مستحکم در حوزه امداد برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی کرده که این امر فرصت مناسبی خوب برای بروز خلاقیت‌های امدادگران است.

محمودی خاطرنشان کرد: امدادگران باید آموزش‌های لازم را فرا گیرند و به روز باشند و کتاب‌های مرتبط با امداد را مطالعه کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول