اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

خشم مقدس مسلمانان علیه هتاکان خاموش نخواهد شد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: خشم مقدس مسلمانان نسبت به هتاکان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) هرگز خاموش نخواهد شد.

خشم مقدس مسلمانان علیه هتاکان خاموش نخواهد شد

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که عده‌ای بی‌شرم و دین ستیز با حمایت سران استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی وقاحت و بی‌شرمی را به اوج رسانده و هتاکی‌های سخیفی را علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) روا داشتند.

وی افزود: به طور قطع این گستاخی بدون حمایت سران کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی که خود تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند، انجام نمی‌شد و امروز باید حامیان هتاکان در مقابل جهان اسلام پاسخگو باشند.

استاندار البرز در پاسخ به این پرسش که واکنش امت اسلام نسبت به جسارت‌ها و هتاکی‌های اخیر غربی‌ها چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت: همان‌گونه که ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، امروزه خشمی مقدس در قلوب مسلمانان راستین شعله‌ور شده است.

* لزوم ادامه اعتراض مسلمانان تا مجازات هتاکان بی‌شرم

عربیان تاکید کرد: شاهد بودیم که در سراسر جهان و حتی در قلب اروپا و آمریکا مسلمانان اعتراض‌های گسترده‌ای را صورت دادند.

وی ادامه داد: امت اسلام اگر خواستار توقف هتاکی‌ و جسارت بی‌شرمانه غربی‌ها نسبت به مقدسات خود هستند، باید این اعتراض‌ها را تا مجازات عامل و آمران این رفتار گستاخانه با جدیت ادامه دهند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تاکید کرد: به طور قطع آتش خشم مقدسی که در دل‌های مسلمانان شعله‌ور شده است، تنها با مجازات هتاکان آرام گرفته و به این زودی‌ها خاموش نخواهد شد.

* مردم استان البرز در مسیر ولایت حرکت می‌کنند

عربیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدارک برگزاری راهپیمایی بزرگ البرزی‌ها برای محکوم کردن توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام نیز گفت: مردم این استان همواره به ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت مشهور بوده‌اند.

وی در پایان بیان داشت: به طور قطع در روز چهارشنبه نیز آنها به مانند تمام دوران پس از انقلاب اسلامی به فرمان ولی امر خود مبنی بر تداوم اعتراضات لبیک گفته و به صورت پرشور در راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه هتاکان به نبی مکرم اسلام (ص) و حامیان آنها شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول