اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روغن نباتی در کرج نایاب شد

خبرگزاری فارس: طی چند هفته اخیر در اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهرستان کرج روغن نباتی توزیع نشده و هم اکنون متقاضیان این کالا با مشکل روبه‌رو هستند.

روغن نباتی در کرج نایاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای اخیر مردمی که برای تهیه روغن نباتی به فروشگاه‌های این شهرستان مراجعه می‌کنند، با پاسخ منفی فروشندگان روبه‌رو می‌شوند.

در روزهای اخیر تعدادی از ساکنان مرکز استان البرز طی تماس با دفتر خبرگزاری فارس در این استان گلایه‌هایی را در این رابطه مطرح کردند.

به همین دلیل صبح روز دوشنبه هفدهم مهرماه خبرنگار فارس در کرج به بیش از 60 فروشگاه عرضه مواد غذایی در مناطق مختلف این شهرستان مراجعه کرد.

مناطقی که خبرنگار ما برای تهیه روغن نباتی و پیگیری گزارش‌های مردمی مورد بازید قرار داد عبارتند از مهر شهر، مهر ویلا، رجایی‌شهر، عظیمیه، جهانشهر و میادین اصلی و مرکزی کرج مانند میدان‌های سپاه، شهدا و چهارراه طالقانی.

مشاهدات وی که با مراجعه حضوری به بیش از 60 فروشگاه عرضه مواد غذایی همراه بوده حاکی از آن است که تنها در سه فروشگاه و آنهم روغن نباتی یک کیلویی از برند (ل) و به تعداد بسیار اندک موجود بوده است.

فروشندگان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره دلایل نایاب شدن روغن نباتی پاسخ‌های متفاوتی بیان می‌کردند از  جمله آنکه تولید کنندگان اصلی به دنبال گران کردن قیمت‌ها بوده و یا اینکه قرار است دیگر در کشور روغن نباتی به دلیل عوارضی که دارد بنا به دستور وزارت بهداشت تولید و عرضه نمی‌شود.

خبرنگار فارس در استان البرز تلاش کرد تا با مسئولان مربوطه از جمله مدیر کل اداره بازرگانی استان البرز و شهرستان کرج گفت‌وگو کند که تا لحظه انتشار این گزارش موفق به برقراری تماس با آنها نشده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول