اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز کودک صورت گرفت

شرکت کودکان کرمانی در مسابقه رباتیک

خبرگزاری فارس: مسئول مسابقات رباتیک کودکان در کرمان گفت: کودکان کرمانی به مناسبت روز جهانی کودک در مسابقه رباتیک شرکت کردند.

شرکت کودکان کرمانی در مسابقه رباتیک

صدیقه شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 12 نفر از کودکان کرمانی همزمان با 17 مهر ماه روز جهانی کودک در مسابقات رباتیک در محل مدرسه پسرانه سما کرمان شرکت کردند.

وی عنوان کرد: مدرسه سما در ترم تابستانی یک دوره آموزشی رباتیک را برای کودکان برگزار کرد و آموزش‌های لازم در این زمینه به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

شجاعی از برگزاری آزمون و ارائه گوهینامه به شرکت‌کنندگان در دوره‌های رباتیک کودکان خبر داد و ابراز داشت: مسابقات رباتیک به مناسبت روز جهانی کودک در کرمان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 12 نفر از کودکان برگزیده در زمینه رباتیک با ربات‌های جنگجو در این مسابقه به رقابت پرداختند که به نفرات برگزیده هدایایی اهدا شد.

شجاعی افزود: کودکان با ربات‌های دست‌ساز خود در مسابقات رباتیک کرمان شرکت کردند و در گروه‌های دو نفره با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان داشت: همچنین همزمان با روز جهانی کودک و مسابقه رباتیک آیین جشنی در محل دبستان سما همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول