اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت

جابه‌جایی 150 هزار مرسوله پستی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان فردوس از جابه‌جایی بیش از 150 هزار مرسوله پستی طی شش ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

جابه‌جایی 150 هزار مرسوله پستی در فردوس

حسن بخشایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: محیط پستی ما عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلفن همراه و اینترنت است که با وجود این همه، پست نه تنها در حاشیه نمانده بلکه بخش جدایی‌ناپذیری از جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است.

وی گفت: پست باید به عنوان محرک قوی رشد اقتصادی به نوآوری و ایجاد خدمات پستی اثر‌بخش و در دسترس ادامه دهد و با اتخاذ استانداردهای مشترک از فناوری‌های نوین برای ایجاد تنوع و بهبود خدمات بهره‌برداری کند.

رئیس اداره پست فردوس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 150 هزار مرسوله پستی شامل مرسولات ارسالی، عادی و وارده ثبتی در سطح شهرستان فردوس جابه‌جا شده است.

*پست سبب کاهش 11 درصدی ترافیک در جامعه می‌شود

بخشایی به تاثیرگذاری خدمات پستی در نظام‌های اجتماعی، ‌فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اشاره و تصریح کرد: پست سبب کاهش 11 درصدی ترافیک در نظام اجتماعی و همچنین حفظ محیط زیست می‌شود.

وی صرفه‌جویی و بهره‌وری ملی و جلوگیری از دیوان‌سالاری را از جمله خدمات پست در حوزه اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: از نظر فرهنگی نیز پست 70 میلیون مرسوله شامل مجلات، روزنامه، کتاب و سایر محصولات فرهنگی را در سطح کشور جابه‌جا ‌می‌کند.

رئیس اداره پست فردوس تعداد صنادیق شخصی این شهرستان را 37 صندوق، صنادیق سطح شهرستان را 15 صندوق، تعداد دفاتر آی.سی.تی روستایی را 14 دفتر، تعداد دفاتر پیشخوان دولت را سه دفتر و تعداد نمایندگی‌های پست روستایی را سه دفتر اعلام کرد.

بخشایی ترافیک مرسولات خرید اینترنتی شهرستان فردوس از ابتدای سال جاری را نیز 748 فقره با حجم گردش ریالی 149 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بسیاری از کالاهایی که امروز به صورت آنلاین سفارش داده می‌شوند به صورت امانت به مشتریان تحویل و ایفاگر این نقش مهم در جامعه صنعت پست است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول