اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال صورت گرفت

فعالیت 15 گروه جهادی در مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: 15 گروه از دانشجویان دانشگاه‌های قم تابستان امسال با حضور در مناطق محروم به خدمت‌رسانی در این مناطق پرداختند.

فعالیت 15 گروه جهادی در مناطق محروم

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در سال جاری برای اعزام 45 هزار دانشجو به مناطق محروم برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: تابستان امسال دانشجویان قمی فعالیت خوبی داشته و 15 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی ادامه داد: این 15 گروه از دانشگاه‌های مختلف استان قم ساماندهی شده و هر یک برای خدمت‌رسانی، منطقه‌ای داخل و یا خارج از استان را انتخاب کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اعزام دانشجویان به آذربایجان شرقی ابراز داشت: دانشجویان قمی در قالب گروه جهادی علویون در این اردو توانستند در بازسازی مناطق آسیب‌دیده نقش بسیار خوبی ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه 500 نفره از دانشجویان با سابقه جهادی و برخی نیروهای فعال در بسیج اقشار تشکیل شده است.

ملاحسنی با اشاره به آمادگی بسیج دانشجویی استان قم برای ادامه فعالیت‌ها در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در صورتی که عرصه برای این جهادگران آماده شود، فعالیت‌های خوبی را می‌توانند در این مناطق داشته باشند.

وی با اشاره به حضور گروه جهادی علویون در آذربایجان شرقی گفت: دیگر گروه‌های جهادی نیز در صورتی که حمایت می‌شوند می‌توانند در این مناطق فعالیت داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: محور برنامه‌های گروه‌های جهادی فرهنگی و آموزشی است اما دانشجویان در شهریور ماه گذشته فعالیت‌های بسیار خوب عمرانی را نیز در اردوهای خود سازماندهی کردند.

وی ابراز داشت: تابستان امسال مدارس و مساجدی به دست دانشجویان مرمت و نوسازی شد که بسیار مورد استقبال اهالی مناطق هدف قرار گرفت.

ملاحسنی با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به همراه تمام گروه‌های جهادی اظهار کرد: این دانشجویان فعالیت‌های بهداشتی را در این اردوها پیگیری کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول