اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مناطق محروم و دورافتاده به توجه بیشتر نیازمندند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توجه بیش از پیش به روستاها و مناطق محروم این استان تاکید کرد و گفت: با تدوین و اجرای طرح‌های هادی می‌توان روند خدمت‌رسانی به این مناطق را تسریع بخشید.

مناطق محروم و دورافتاده به توجه بیشتر نیازمندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در معارفه نماینده ولی‌فقیه این استان در بنیاد مسکن با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است بر همین اساس ضروری است تا در گرامی‌داشت مقام شامخ آن‌ها هر چه در توان داریم به کار گیریم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات بنیاد مسکن، افزود: بنیاد مسکن از جمله‌ نهادهایی است که برکات بسیار برای کشور داشته و خدمات بسیاری را به مردم کشور ارائه داده است.

عنابستانی تصریح کرد: بنیاد مسکن تاکنون توانسته جایگاه والای خود را در خدمت‌رسانی به مردم حفظ کند و در اعتلای آن بکوشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقاط محروم و دورافتاده این استان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از نقاط این استان از محرومیت‌هایی که ناشی از بی‌توجهی به آن‌ها در قبل انقلاب اسلامی بوده، رنج می‎برد و هنوز این محرومیت‌ها به طور کامل از بین نرفته است.

عنابستانی تصریح کرد: بر همین اساس بنیاد مسکن این استان برای رفع این محرومیت‌ها کار سختی پیش رو داشته و دارد و خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن هم در حوزه بهسازی مسکن روستایی و هم در حوزه مسکن محرومین کارهای شایسته‌ای انجام داده است.

عنابستانی بر ضرورت توجه بیش از پیش به نقاط دورافتاده و محروم این استان تاکید کرد و گفت: در حالی که خدمت‌رسانی و انتقال خدمات به این روستاها به اعتبارات بسیاری نیاز دارد اما باید تمام سعی خود را کنیم تا مردم این مناطق را بهره‌مند سازیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر همین اساس ضروری است تا با تدوین و اجرای طرح‌های هادی بتوان هرچه سریع‌تر به مناطق دورافتاده خدمات‌رسانی کرد.

عنابستانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر از رشد و توسعه بالایی برخوردار بوده، افزود: این استان در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول