اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دالاهو خبر داد

واگذاری 18 هکتار از اراضی ملی دالاهو به افراد جویای کار

خبرگزاری فارس: فرماندار دالاهو گفت: 18 هکتار از اراضی ملی شهرستان دالاهو به افراد جویای کار واگذار شده است.

واگذاری 18 هکتار از اراضی ملی دالاهو به افراد جویای کار

علی هاشمی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تا‌کنون 28 جلسه کارگروه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دالاهو برگزار شده است.

هاشمی‌نیا اجرای طرح توسعه کشاورزی را در رونق اشتغال و تولید بسیار موثر دانست و افزود: طرح توسعه کشاورزی گستره‌ای فرابخشی دارد و تحقق اهداف آن افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استفاده بهینه از منابع تولید در بخش کشاورزی، راهکاری اساسی در تداوم توسعه بخش کشاورزی و افزایش توان اقتصادی این بخش در دستیابی به شکوفائی بیش از پیش بخش کشاورزی کمک می‌کند.  

هاشمی‌نیا ادامه داد: کل پرونده‌های مصوب کارگروه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دالاهو با احتساب اراضی ملی واگذار شده 661 طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان و اشتغالزایی 879 نفر است.

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: تا‌کنون 440 هکتار از اراضی ملی شناسایی شده است که علاوه بر مشکلات اداری 18 هکتار آن به افراد جویای کار واگذار شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تا‌کنون سه میلیارد و 770 میلیون تومان به مجموعه طرح‌ها شهرستان دالاهو پرداخت شده است خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات در قالب طرح‌های کشاورزی شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول